Note fondée sur 911 évaluations de clients

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3,3 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Petit hôtel sympathique mais pas de ménage tous les jours, uniquement sur demande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nycia, We’re glad to hear you found our hotel small and friendly. However, we apologize for any inconvenience caused by the lack of daily cleaning. We offer cleaning on request to accommodate different guest preferences, but we understand that daily service can be important for some. We will review our cleaning policies to better align with guest expectations and ensure a more comfortable experience. Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to improve your stay in the future.Best Regards, Super 8 TorranceCustomer Care Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear veronique, we appreciate you taking the time to share your feedback with us. We're truly sorry to hear that you had concerns about the staff and service, as well as property conditions and facilities during your stay. Your experience is important to us, and we'd like to apologize for any shortcomings. To handle these issues more effectively, we would appreciate it if you could provide more details about your specific concerns or any incidents you encountered. This information will assist us in making improvements and ensuring a better experience for our guests. We sincerely value your feedback, and if there's anything else you'd like to share or discuss, please feel free to reach out to our team directly. We genuinely hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future. Thank you for choosing our hotel, and we wish you safe and pleasant travels.Best Regards, Super 8 TorranceCustomer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2023 sur Expedia
Pas de déjeuner seulement galette jus orange et café
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Chère Marie-Claude, merci beaucoup pour votre précieuse réponse. Bien que nous soyons satisfaits de votre décision de rester avec nous, nous sommes déçus de ne pas l'avoir fait sortir du parc pour vous. Nous nous excusons sincèrement de ne pas vous avoir fourni le petit-déjeuner. Nous sommes contraints de suspendre temporairement le service de cuisine pour cause de maintenance pendant quelques jours. Mais sachez que nous travaillons dur pour nous assurer qu'il puisse être redémarré dès que possible. Nous avons toujours mis l'accent sur la fourniture de la meilleure expérience possible à nos précieux clients tels que vous, mais nous nous excusons d'avoir raté la cible ici. Nous aimerions avoir l'opportunité de nous racheter, si vous choisissez de rester avec nous à nouveau.Best Regards, Super 8 TorranceCustomer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mars 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2022 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for staying with us and sharing your feedback with us. While we are pleased that you enjoyed a reasonable stay with us, we are sorry that you don’t seem to have had the fantastic experience that the vast majority of our guests do. We apologize for this, and hope that you will give us an opportunity to restore your confidence in us on a future visit. Thank you for taking the time to rate your stay. Best Regards, Customer Care Team
3 sur 5
par un voyageur

Sup 8 doit mieux faire.

Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
Petit déjeuner dans la réception sans confort, mais correct en qualité et quantité. Salle de bain salle au sol. Bruya car les chambres sont communiquantes, prévoir smdes boules quies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2020 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi Patrick, Thank you for choosing to stay with us and letting us know that our breakfast quality and quantity met your expectations. We appreciate it. We strive to deliver a great guest experience, but it sounds as though we did not perform to our usual standards on this occasion. We apologize for the comfort and noise issues that you experienced during your visit, and we thank you for bringing your concerns to our attention as we are always seeking ways to enhance the experience for future guests. It is disappointing if a guest leaves with less than first-rate experience - this is very unlike us. We sincerely hope for a chance to redeem ourselves with you and delight you with the top-notch stay that the vast majority of our guests usually have with us. Best Regards, Super 8 Torrance Customer Care Team
3 sur 5
par un voyageur

Trop froid dans la chambre

Publié le 28 janv. 2018 sur Hotels
Nous avons eu très froid dans la chambre, impossible de mettre le chauffage, toute la nuit a été horrible : aucune couverture supplémentaire, jamais nous n'avons eu aussi froid dans une chambre d'hôtel. Le petit déjeuner est un peu pauvre, 1 seule table en fait il faut amener tout dans la chambre. Deçus de Super 8 d'habitude c'est une chaine de qualité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2018 par Rey, Gestion de l’hôtel
We will address this directly
4 sur 5
par un voyageur de Marseille

Hotel bien placé proche de l'aéroport 18 km

Publié le 9 oct. 2017 sur Expedia
Personnel accueillant, chambre propre, Excellent! Seul petit bémol, c'est l'insonorisation
3 sur 5
par eroiisu18 de Tahiti

séjour à Los Angeles

Publié le 22 sept. 2017 sur Hotels
bon rapport qualité / prix. bon emplacement. l'hôtel a une odeur bizarre mais ce n'est pas gênant