Note fondée sur 710 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Kat from Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful rating, Lydia! We’re so happy you had a great experience. Should your travels bring you back to the area, we would love to host you again!
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sabine, Thank you for staying with us; we value your rating very much. We are looking forward to your next stay with us. Come back soon!Thank you,Jaime Alvarado
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2023 sur Expedia
Nous avons passé deux nuits en famille. La chambre était simple et la décoration minime mais très propre et fonctionnelle.
Nous avons été néanmoins surpris par la capacité d'accueil : bien que proposée pour 5 personne par EXPEDIA, la chambre n'était pourvue que de deux lits pour 4 personnes maximum. Heureusement, David à l'accueil, qui était très à l'écoute et compétent, nous avons trouvé une solution.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Erika, Gestion de l’hôtel
Hi David, Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you found the room clean and functional. We apologize for any confusion regarding the room capacity, and we're so grateful that David at the reception was able to assist you promptly in finding a suitable solution. We are working with Expedia to fix this matter and truly appreciate your understanding and patience. If your future travels bring you back to the area, we would be honored to welcome you and your family again. If you have any specific requests or need assistance during your next visit, please don't hesitate to reach out. Best, Erika from Marketing
par un voyageur
Publié le 23 août 2023 sur Expedia
Le plus : le petit déjeuner
Le moins : trop petit pour 5. Nous avons du acheter un matelas pneumatique en plus. Salle de bain minuscule et peu pratique : pas de place pour poser les affaires de toilette, pas de sèche-cheveux. Pas de renouvellement des produits de toilette entre chaque journée.
Pas de cafetière, ni micro-onde.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Etienne, Thank you so much for taking the time to leave your feedback about your recent stay. We are sad to hear the room was not big enough for all your family. Next time you come visit us you can get two rooms to ensure everyone is comfortable. We are making improvements to the hotel continuously to ensure we are fulfilling our guest's needs. We do have some hair dryers, microwaves, and other toiletries upon request at the front desk. We have fresh coffee in the morning during breakfast and a few coffee shops near by to get a cup of coffee during your next stay. Thank you,Jaime AGeneral ManagerThe Sojourn
par un voyageur
Publié le 2 août 2023 sur Expedia
Nous avons adoré l’emplacement de cet ébergement! La décoration est très belle également. Nous reviendrons assurément!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par Jaime A, Gestion de l’hôtel
Hi Julia, this makes us so happy to hear! We are honored you chose us for your vacation and look forward to your next visit!
par un voyageur de Arue
Publié le 26 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Jaime A, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Steve!
par un voyageur
Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
La n’était pas pas faite tout les jours. Manque de serviettes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par Jaime A, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback! We apologize for the lack of towels, and will make sure all the rooms are stocked with towels moving forward. We hope to see you again so we can make it up to you!
par un voyageur
Bien!
Publié le 2 mars 2023 sur HotelsChambre propre. C’est une hôtel de choix pour passer 1-2 nuits. La douche serait à refaire, car le jet n’est pas génial. En gros je recommande cette hôtel. Bon qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Steeve,Thank you for your rating and for staying with us. We are happy to hear that you recommend the hotel and feel you got your money's worth. We are delighted to welcome you again on your next trip to Sherman Oaks.Thank you,Jaime Alvarado
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Kat from Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fantastic review, Angelina! We're so happy to know you had an exceptional stay with us. We can't wait to have you back again soon!
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Kat from Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave this review, Christen. We appreciate all feedback as we continue to improve our services. Our team hopes to welcome you back for a better experience next time.