Note fondée sur 656 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Kat from Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful rating, Lydia! We’re so happy you had a great experience. Should your travels bring you back to the area, we would love to host you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sabine, Thank you for staying with us; we value your rating very much. We are looking forward to your next stay with us. Come back soon!Thank you,Jaime Alvarado
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2023 sur Expedia
Nous avons passé deux nuits en famille. La chambre était simple et la décoration minime mais très propre et fonctionnelle. Nous avons été néanmoins surpris par la capacité d'accueil : bien que proposée pour 5 personne par EXPEDIA, la chambre n'était pourvue que de deux lits pour 4 personnes maximum. Heureusement, David à l'accueil, qui était très à l'écoute et compétent, nous avons trouvé une solution.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Erika, Gestion de l’hôtel
Hi David, Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you found the room clean and functional. We apologize for any confusion regarding the room capacity, and we're so grateful that David at the reception was able to assist you promptly in finding a suitable solution. We are working with Expedia to fix this matter and truly appreciate your understanding and patience. If your future travels bring you back to the area, we would be honored to welcome you and your family again. If you have any specific requests or need assistance during your next visit, please don't hesitate to reach out. Best, Erika from Marketing
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2023 sur Expedia
Le plus : le petit déjeuner Le moins : trop petit pour 5. Nous avons du acheter un matelas pneumatique en plus. Salle de bain minuscule et peu pratique : pas de place pour poser les affaires de toilette, pas de sèche-cheveux. Pas de renouvellement des produits de toilette entre chaque journée. Pas de cafetière, ni micro-onde.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Etienne, Thank you so much for taking the time to leave your feedback about your recent stay. We are sad to hear the room was not big enough for all your family. Next time you come visit us you can get two rooms to ensure everyone is comfortable. We are making improvements to the hotel continuously to ensure we are fulfilling our guest's needs. We do have some hair dryers, microwaves, and other toiletries upon request at the front desk. We have fresh coffee in the morning during breakfast and a few coffee shops near by to get a cup of coffee during your next stay. Thank you,Jaime AGeneral ManagerThe Sojourn
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2023 sur Expedia
Nous avons adoré l’emplacement de cet ébergement! La décoration est très belle également. Nous reviendrons assurément!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par Jaime A, Gestion de l’hôtel
Hi Julia, this makes us so happy to hear! We are honored you chose us for your vacation and look forward to your next visit!
3 sur 5
par un voyageur de Arue

Publié le 26 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Jaime A, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Steve!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
La n’était pas pas faite tout les jours. Manque de serviettes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par Jaime A, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback! We apologize for the lack of towels, and will make sure all the rooms are stocked with towels moving forward. We hope to see you again so we can make it up to you!
4 sur 5
par un voyageur

Bien!

Publié le 2 mars 2023 sur Hotels
Chambre propre. C’est une hôtel de choix pour passer 1-2 nuits. La douche serait à refaire, car le jet n’est pas génial. En gros je recommande cette hôtel. Bon qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Steeve,Thank you for your rating and for staying with us. We are happy to hear that you recommend the hotel and feel you got your money's worth. We are delighted to welcome you again on your next trip to Sherman Oaks.Thank you,Jaime Alvarado
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Service was great and the unit was very clean. Traffic is loud but they offer earplugs. Beds were squeaky when you sit on them but comfy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Oscar L., Gestion de l’hôtel
Good Morning Avie,Thank you again for choosing to stay with us! We appreciate your feedback and we will relay this information to our housekeeping team to see what can be done about the squeaky beds. We look forward to your return visit.Warm Reegards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Amazing place. Value for money. Very nicely renovated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Kat from Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely review, Ganeshan! Our team is thrilled to hear we provided a 5 star experience for another guest. We're pleased that you enjoyed your stay and can't wait to welcome you back.