Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par westdrift, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our hotel! We hope you visit us again anytime!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2022 par westdrift, Gestion de l’hôtel
Thank you for this 10-star review. See you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2021 par westdrift, Gestion de l’hôtel
We are so happy to hear your stay with us was nothing less then exceptional! Thank you for being our guest. Until next time! Warm regards, Your friends at westdrift
5 sur 5
par un voyageur

Top séjour

Publié le 9 sept. 2021 sur Hotels
Séjour impeccable !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2021 par westdrift, Gestion de l’hôtel
Wow! Thank you for taking the time to rate the Westdrift Manhattan Beach! We hope you visit us again very soon. Warm regards, Your friends at westdrift
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2020 par westdrift, Gestion de l’hôtel
Dear Ruben, We loved having you here with us and are thrilled to learn that your stay was exceptional. Hurry back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2020 par westdrift, Gestion de l’hôtel
Dear Ruben, We are delighted that your stay was nothing less than exceptional and hope that you are already planning your return. Until next time!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
I loved the hotel and you have great food and I really appreciate the front desk staff they were quick and efficient and helpful . What did not work for me this stay, which was my first, I came to get some rest and feel safe and in a clean environment. My reciepts for food had a $4.00 room service delivery fee and you add a $23% gratutiy for giving me a take out bag. Im totally not ok with this. Gratuties are based on service. NO ONE waited on me at all. They took my order nad I didnt even get real plates or silverware or anything. Not cool. Also it was very very noisy. They had people screaming up and down the hallway. I was quiet , I did mention that when I checked in. Then the housekeeper knows checkout is at 11am but she knocks loudly and wakes me up at 8am when Im sleeping. My biggest pet peave! don't knock if someone is not checked out!! for gods sake! I really wish you were better organized. Amber at the front desk was so helpful and emailed me to sort it out but this shoudl really not be allowed to just add $10 extra dollaqrs to my bill without asking.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels