Note fondée sur 914 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Chambre propre, mais un peu vieillotte. Nous n'avons pas pu profiter de la piscine, car elle était en réfection pendant notre séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Fairfield inn and suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us your feedback, we do apologize about the issues you had while staying with us! Our pool is now open and renovated we hope that you would choose to stay with us again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par Fairfield inn and suites , Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par Springhill Suites, Gestion de l’hôtel
THank you for staying with us! We hope to see you soon
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2024
The staff was very hospitable & helpful. I didn't like the crowds & busyness of the Springfield side. I wish Springfield wasn't a part of Marriott wasn't expecting a joint hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par Fairfield inn and suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us your feedback! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Meredith H , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Great

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Clean and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Meredith H, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to welcome you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Meredith H, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Fairfield inn and suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us your feedback, We hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

HORRIBLE EXPERIENCE

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
I booked this hotel, charged for the night, paid for a taxi to get there only to be told that I did not have a room, that the hotel was booked to capacity. At this point my cell phone battery was depleted. I could not request a rideshare/taxi. I asked the front desk person named Fatima for help. She would not let use a phone, had no means of helping me charge my phone so that I could get another form of transportation. I was shooed out the door as though I was a transit. Worst experience EVER!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Meredith H, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I apologize for all of the inconveniences you endured. Please contact the hotel directly with any further questions.