Note fondée sur 935 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2022 sur Expedia
Durant 5 nuitées aucun service de nettoyage de chambre
Meme apres plusieur demande au "front desk"
Nous sommes aller nous meme chercher des serviette et autre besoin ,
Tres decu de cette situation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions les commentaires, Marcel.
Vos commentaires sont extrêmement importants pour nous, car nous cherchons continuellement des moyens d'améliorer l'expérience des clients dans notre établissement. Il est regrettable d'entendre que votre temps avec nous n'a pas été parfait et que vous avez rencontré des problèmes avec notre équipe de service client et nos services d'entretien ménager. Nous prenons au sérieux le bonheur et la satisfaction de nos clients et ferons tout notre possible pour que cela ne se reproduise plus.
Nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de vous accueillir à nouveau bientôt.
par un voyageur de Alexandria
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Loved the live music right down the street
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Mary, we're thrilled you enjoyed your stay at Hyatt Regency Louisville! The nearby live music scene is indeed a fantastic highlight. We hope to welcome you back for more great experiences.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Monique was the first face we saw at check-in. She was quick to smile and made us feel welcome for our first stay in Louisville. We stayed for 3 days. I knew if I had a question about where to go for missing items or a quick bite, she gave us lots of options to help us solve challenges that came up.
The only thing I wished would've been available was transportation to the Buorbon and Beyond Festival.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tim, thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville. It's fantastic to hear that Monique made such a positive impression and was helpful during your stay. We appreciate your feedback about transportation and will consider it for future improvements. We hope to welcome you back for another wonderful experience.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Dale, thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville. We're thrilled to see you enjoyed your visit and hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Angela, we’re delighted you loved your experience at Hyatt Regency Louisville. Your stellar rating is highly appreciated and fuels our dedication to delivering exceptional stays every time. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kevin, thank you for taking the time to leave a rating. Your feedback is valuable to us, and we're constantly looking for ways to improve. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Literally such a perfect spot, we plan to return! Convenience, azing staff…we loved Terry the security guy always making us laugh and keepin us safe! Thank you for a wondeful stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Shelby, thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville. We're delighted you had a wonderful experience and appreciated the service from our team members, especially Terry. It’s fantastic to hear you found our location convenient. We’re looking forward to welcoming you back!
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Lacie, thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville. We're thrilled that you had a positive experience, and we look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Heather, thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville. We're thrilled you enjoyed your experience and hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Gracie, thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville. We’re delighted you loved your experience and look forward to welcoming you back.