Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2022 sur Expedia
Durant 5 nuitées aucun service de nettoyage de chambre Meme apres plusieur demande au "front desk" Nous sommes aller nous meme chercher des serviette et autre besoin , Tres decu de cette situation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions les commentaires, Marcel. Vos commentaires sont extrêmement importants pour nous, car nous cherchons continuellement des moyens d'améliorer l'expérience des clients dans notre établissement. Il est regrettable d'entendre que votre temps avec nous n'a pas été parfait et que vous avez rencontré des problèmes avec notre équipe de service client et nos services d'entretien ménager. Nous prenons au sérieux le bonheur et la satisfaction de nos clients et ferons tout notre possible pour que cela ne se reproduise plus. Nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de vous accueillir à nouveau bientôt.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Mrs. Leandra, thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville. We are glad you had a pleasant experience and hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Elizabeth, thank you for staying with us at the Hyatt Regency Louisville. We're delighted you had such a positive experience and appreciated your rating. Our team looks forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Ricki, thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville. We are thrilled you enjoyed your stay. We're looking forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Only issue, $24 dollars for Breakfast? WoW
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Michael,Thank you for sharing your thoughts. We understand that breakfast pricing can vary and appreciate your feedback. We hope you enjoyed the rest of your stay at Hyatt Regency Louisville. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Hyatt Regency Louisville Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
It was really nice and convenient to walk to most areas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Mary,We’re delighted you loved your experience at Hyatt Regency Louisville. It’s great to know you found the location convenient for exploring nearby areas. We hope to welcome you back soon!Best regards,The Hyatt Regency Louisville Team
4 sur 5
par un voyageur de Wichita

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
A good night stay with many restaurants and sights to see within walking distance. Parking is very expensive for valet. Many cars broken into this night we stayed. They broke windows to enter the cars and trucks. Stayed in the 18th floor away from street noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tim, thank you for sharing your feedback. It's wonderful to hear you enjoyed the convenient location with many dining and sightseeing options nearby. We regret to hear about the parking situation and appreciate your understanding. It’s good to know you had a comfortable and peaceful stay on the 18th floor. Thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jenny, thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville. We’re delighted you had such a positive experience and hope to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Loretta, thank you for staying with us at Hyatt Regency Louisville. We're pleased you had a positive experience. We look forward to welcoming you back in the future!
3 sur 5
par un voyageur

Online pictures are deceptive

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Pros - close to everything and walking distance from nightlife, coffe, stores, desserts etc. Comfy bed. Cons - Room was terrible. Floors dirty, broken lamp on nightstand, burnt out bulbs in floor lamp, bathroom was incredibly small for two people. Also our AC was broken and wouldn’t cool past 70 degrees as well as the fridge wouldn’t cool. Pictures online are very deceiving. We had dinner and breakfast at Sway and the service was terrible for both. I was finished with my breakfast before we ever got our water and coffee. Our waiter for dinner was missing for a good portion and dinner took a couple hours to get through. Parking IMO should’ve been free, but we had to pay $24/day just to park. Overall, we would not go back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. It is great that you appreciated the convenient location and comfortable bed. However, it seems there were several aspects of your visit that did not meet your expectations. The concerns you raised about the room and dining experience have been noted, and the hotel aims to address such matters promptly. While not being able to provide free parking may be disappointing, it is a common practice in many urban areas. Hopefully, there will be an opportunity to offer an improved experience in the future.