Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Les chambres et on le décor ont un certain âge, mais l'hôtel est bien entretenus. Le retrait des tapis des chambres serait un plus!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par The Wingate Team, Gestion de l’hôtel
Bernard,Nous vous remercions pour vos impressions. Nous effectuons continuellement des mises à jour dans tout l'hôtel. Nous espérons vous revoir dans le futur!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par KH, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive rating!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Good value for the money. Clean, up to date and well maintained. Many restaraunts nearby and convenient to freeway. On the negatives: couches ( hideaway) in the rooms extremely uncomfortable; pool always full of kids ( some unattended). Would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re glad to hear you found our property clean, well-maintained, and conveniently located. We appreciate your comments on the couches and the pool, and we’ll consider them for improvements. We’re happy you’ll stay with us again and look forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us! We’re thrilled you enjoyed your visit. If you need anything for your next stay, just let us know. We can’t wait to welcome you back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Pool out of service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Kristen , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for any misunderstanding. Our pool is currently fully operational. If you experienced any issues during your visit, please let us know so we can address them promptly. If you decide to visit again, please don't hesitate to contact the front desk for any assistance or to report any concerns. We hope to welcome you back soon for a more enjoyable experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Lot of damage broken doors. bad smell from ac
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I want to address your concerns about the broken doors and the bad smell from the AC. We did offer to resolve these issues during your stay, but unfortunately, you chose to decline our assistance at that time.I’m pleased to inform you that these issues have now been fully resolved. We appreciate your patience and hope this will enhance your experience should you choose to stay with us again.Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Kristen , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 10/10. We hope you come back soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
The first room I was in had a bathroom that was not finished properly and it was dirty. The carpet was also dirty. The furniture had stains on it. I needed to stay another night and they gave me a better room but I paid full price for it. I tried to get them to adjust the rate and they wouldn’t.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Kristen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your initial experience and any inconvenience caused. We're glad we could move you to a better room, but it's disappointing that our resolution didn't meet your expectations. We'll review our cleaning and maintenance procedures to prevent this from happening again. Your comments about the rate adjustment will also be considered as we aim to improve our guest experience. Thank you for bringing this to our attention.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels