Note fondée sur 751 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Comfort Suites Loveland , Gestion de l’hôtel
Hi Joni, Thank you so much for the GREAT rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Comfort Suites Loveland , Gestion de l’hôtel
Hi Kodi, Thank you for the great rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Nice clean hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Comfort Suites Loveland , Gestion de l’hôtel
Thanks for the great rating, Rebecca!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Chupprie Jenkins, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Christopher, Thank you for the GREAT rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
It was nice overall. I don't recommend the breakfast. They ran out of food, forks, and milk for cereal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Chupprie Jenkins, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Daryl, Thank you for the wonderful rating, though we are saddened to hear about the breakfast. We wish to provide our guests with a wonderful start to their day. Your feedback is very important to us, and we will use this as a force to drive forward to meet our guest satisfaction. Thank You
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
The beds were very uncomfortable. Did like the set up of the shower. No shower door that closed completely. Was sitting in our room Sunday morning and a housekeeper just opened our door no knock at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Chupprie Jenkins, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Jill,I sincerely apologize that we failed to meet our guest standards of comfort during your stay. We thank you for your feedback and will use this to improve the quality of our rooms and safety training for our staff. If there is anything you would like to discuss, please feel free to reach hotel management directly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Comfort Suites Loveland , Gestion de l’hôtel
Hi Sharon, Thank you for the GREAT rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Comfort Suites Loveland , Gestion de l’hôtel
Hi Gregory, Thank you for the great rating
5 sur 5
par un voyageur

Best stay in Loveland Colorado for family

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Hotel is a fantastic place for family enjoyment. The swimming pool has the slide feature that everybody loves, a hot tub, bathrooms that are private, a toddler pool, and an adjacent weight room. All wonderfully kept up. The hotel staff are all professional and customer oriented. Three front desk is well versed in being there for what you may need answered or direct you to were you can find what you need. Front desk staff member Sam was an amazing help during our stay. Very professional and polite with everyone he encountered. I would hire him on the spot if I owned a business. We will definitely be returning again and again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Comfort Suites Loveland , Gestion de l’hôtel
Thank you for such a wonderful review, we sincerely care about all of our guests and their experiences with us. Your kind words will be shared with our staff.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Chupprie Jenkins, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Bethany, We strive for 10 star reviews and provided superior customer service. Was there anything in particular that interrupted your stay with us?