Note fondée sur 392 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

No a great stay

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Cleanliness is a big issue. Someone traveling with me received a room that seem only superficially cleaned and when reporting it, was told nothing could be done about it (there was plenty of remaining empty room). My bed wasn't comfortable at all, it was a long week. We were overcharged for breakfast and parking when most other hotel around include it in their price.
3 sur 5
par un voyageur

Issues with cleanliness

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
I visit Loveland once a month for business and usually go at another hotel (which was full). So, I've decided to try this one. I was disappointed. The garbage bins where still full from the previous occupant and the shower had hair on the walls and ground. What else wasn't clean/replace? sheets? towels? Reported the situation to the employee at reception only to be told he couldn't do anything about it. Everybody can make mistake and so does the cleaning crew, however when mistake are reported they need to be fix. When ask at checkout about my stay, I mentioned the issues and the poor response, hoping they would at least note it in the file... nope it was ignored again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Great hotel
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
The young man who checked us in on Friday evening was very rude. He also did not tell us about wifi access, room accessibility, or dining options.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia