Note fondée sur 498 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Kenzie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review Scott! Please don't hesitate to reach out if there is ever anything that you need!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
It was very clean!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Kenzie, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great review Doug, We're happy to hear it!
par un voyageur de Gretna
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Very disappointed. Have stayed here previously and like it. Rooms were dark. Hallways dark, dirty. Breakfast was horrible. Bacon looked fake. Pool area was nice. Not up to past experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Kenzie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback David, we are sorry to hear this stay was not up to your regular standard. I have provided your feedback to our Engineering team to address your lighting concerns, and to our Kitchen team to look into your experience with the bacon.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Kenzie, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us your review Brenda! If you ever need anything else, please let us know!
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Really great room! Nice and quiet and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Kenzie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review Jewels!
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Kenzie, Gestion de l’hôtel
Melissa, We are sorry to hear you did not have an exceptional service while staying with us. If you have any additional insight into how we can improve, we would be grateful for your feedback!
par un voyageur
Rooms are not ready at check in
Publié le 17 juill. 2024 sur HotelsOur room wasn’t ready until after 5 pm we were late for dinner with family .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Kenzie, Gestion de l’hôtel
Melissa,I appreciate you taking the time to provide this valuable feedback. This is not the experience we expect to provide to our guests, and apologize that this was your experience. I will speak with our team to ensure this does not happen again. Thank you again for your review.
par un voyageur de Temecula
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Kenzie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review Kristi! We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Loved the property. Do not love the parking fee. Sadly a money grab.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Kenzie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent rating of our hotel Ken! We apologize that the parking fee was frustrating to you. We work diligently to ensure that our parking policy is listed with the reservation, and our room prices are adjusted lower to accommodate for this fee. We appreciate your feedback, and are always looking to improve!
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Clean rooms and an air conditioner that works!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Kenzie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5-star review Kerrie! We're glad to hear your stay went well, and your air conditioning met your needs!