Note fondée sur 28 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Everything was excellent
par un voyageur
Highly recommend
Publié le 18 juill. 2024 sur HotelsVery happy. As a first time traveller to Angola, I was very impressed with the Intercontinental. Would happily return and stay again in the future.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
It’s very clean and serene
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Intercontinental Luanda Miramar , Gestion de l’hôtel
Greeting from InterContinental Luanda Miramar and thank you for taking the time to provide great feedback about your experience. We are glad that you enjoyed and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Luana Nascimento , Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words Mr. Thyago! We are glad you are happy with our service. We strive to continue providing an excellent experience for our customers.Intercontinental Lunada Mirmar
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Luana Nascimento , Gestion de l’hôtel
Dear Liliana, Thank you for sharing your experience with us. We thrilled to hear that your stay was expectional. We look forward to seeing you soon!Intercontinantal Luanda Miramar
par un voyageur
Publié le 2 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Luana Nascimento , Gestion de l’hôtel
Dear Rainer, it thrilled us to see the five-star review you've given our company. We've worked very hard on providing the best hospitality possible, and hope to serve you again in a near future. Intercontinental Luanda Miramar
par un voyageur
Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
Always the best place to be. The staff are very professional and always make me feel comfortable. The room was checked on my arrival to ensure everything. Thanks to Mr Eliseu and his team for the amazing reception as always.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Luana Nascimento , Gestion de l’hôtel
We're glad to know that you had a positive experience with us Mr.João. Your feedback is valuable, and we're always striving to improve. If there's anything specific you think we could do better, please feel free to share. We look forward to welcoming you back.Intercontinental Luanda Miramar