Note fondée sur 64 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2023 sur Expedia
Staff are quite friendly, however, rooms management is below expectation
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2022 sur Hotels
Friendly and helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2022 par vanj, Gestion de l’hôtel
Thank you ,
Your satisfaction is our number one priority
We are happy with your feedback
par un voyageur
Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2020 sur Expedia
The staffs are helpful
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2020 sur Hotels
Dissatisfied with the room. Bathroom not clean ie, sealant surrounding the bath is mouldy, not clean, shower curtain not white anymore seen better days. Should use disinfectant to make it brilliantly clean. When you shower , the water leaks to the side of the bath then to the floor. Toilet tissue holder not shiny. No hot water. Over all i am disappointed. Ome on QMHOTEL do something. Didn't took any picture i don't have a camera phone.
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
We checked in this hotel as VIP SUIT but all of a sudden the amenities and service was too disappointing the room wasn’t able to makeup as we expected,the water on the shower was too low flowing and the amenities wasn’t able to replenished,the food on the buffet was to minimal choices and worst all the food served was too dry and taste less