Note fondée sur 133 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
74 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2022 sur Hotels
Good hotel. I’ve been coming to this hotel for the past three years and it’s keeping its good quality and standards. However I had a room near the lift which are quite noisy and I had asked my room to be changed but unfortunately my request was not processed in due time and I got busy with my meetings and no one got back to me. Also the buffet is nice, but it lacks of innovation as every evening it used to be more or less the same food.
2 sur 5
par un voyageur

I will not visit here from today.

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
I was willing to order room service food for lunch but I couldn’t order food because they couldn’t cook except sandwiches. And bad sheet is too old and blanket also is not soft and really old….
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Excellent property
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Excellent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Breakfast was really nice, lots of variety and the service was great
5 sur 5
par un voyageur de Dayton

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
But didn’t get the Marriott Bonvoy point for the stay although I am Bonvoy gold member. If booking through this app, you will not get any points added
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Nice experience. Breakfast was very elaborate with some traditional local delicacies