Note fondée sur 439 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Regardez ou es votre chambre vs les escaliers

Publié le 17 sept. 2019 sur Hotels
J’ai eu la Chambre sous les escaliers bruillant la tv ne marchais pas à moitier et une des filles a l accueil n’était pas très accueillante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par Melissa, Gestion de l’hôtel
Toutes nos excuses pour le séjour moins que stellaire. Nous espérons que vous resterez encore avec nous à l'avenir!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024
Very clean , nice crew good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We thank you for your review and hope to serve you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Not all that clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We are sorry that you had a bad experience. I will make sure that our Housekeeping department is aware of needing to improve their skills. Please give us another opportunity to give you a better experieince.
3 sur 5
par un voyageur de Wichita

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The 2 things I can say are the a/c was cold and the fridge was cold. The wallpaper is peeling and the toilet tank had a slow leak. The 2 women running the Bistro were so unorganized, running around like it was their first day. Didn't know who ordered what, didn't know who they had helped, who needed to order. What a mess.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We thank you for your review. Maintenance has been notified about the issues you were having in your room. Our Bistro manager will be notified of your experience and of what improvements need to be made. We hope to see you again so you can see our improvements.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We thank you for your review and look forward for your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We would love the opportunity to serve you again.
5 sur 5
par un voyageur de COLLEGE STATION

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Clean and friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We thank you for your review and hope to see you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
The personal good service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thank you for you review. We appreciate your business and hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate your business and look forward to seeing you again.
2 sur 5
par un voyageur

Room review

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
The room layout was nice and roomy. The bed had some sort of crumbs between the sheets when we turned down the covers. The mattress was terribly hard and was not comfortable at all. Had scheduled for two nights but canceled the second night. The bathroom towel rack was not secured to the wall properly and came loose when used. Did not enjoy the stay. The staff were plesent and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We are sorry you had a bad stay. However our front desk is always ready to make your stay a better one. Please notify the front desk so we can correct any problems to your room asap. We also notified our maintenance department about the towel rack. Thank you for your review.