Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
The air conditioner/ heater in our room only worked on air and it was cold and raining so we needed heat . We ended up turning it off completely so that the room would warm up . I had also asked for no long walks to the elevator and no stairs . We were put on the 2nd floor nearly to the end of the hall . The other room that we paid for the handle to the commode had been taken off , luckily the guy that we got the room for knew how to fix it. We always stay at the Isle of Capri when we have fishing tournaments and this was the worst the hotel has been . I did not complain though because all in all the stay was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Paige Edgin, Gestion de l’hôtel
Sorry for any inconvenience during your recent stay. We appreciate your feedback and will address the issues mentioned. Thank you for sharing.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Clean hotel, friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Paige Edgin, Gestion de l’hôtel
We're happy to hear you found our hotel clean and our staff friendly. Thank you for sharing your experience!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
We arrived early the front desk was great.The staff was very kind and helpful.Its my second time visiting from hurricanes.By way of New Orleans.We will be back.Thanks again
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
My car was broken into while I was there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Paige Edgin, Gestion de l’hôtel
Apologies for any inconvenience, Kimberly. Please contact us regarding the incident with your car.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Great place. Convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Paige Edgin, Gestion de l’hôtel
We genuinely appreciate your positive feedback, Jeffrey. Thank you for sharing your experience at Isle of Capri Lula.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Just very un clean ran bath water it was all yellow
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Paige Edgin, Gestion de l’hôtel
We take your feedback seriously, Anthony. Please contact us to discuss this issue further.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
We stayed two nights here with our toddler. Everything was adequate and the room was clean. I probably won’t book it again, but there aren’t many options in the area and so I’m glad it was available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Paige Edgin, Gestion de l’hôtel
Apologies for any inconvenience during your stay at Isle Lula. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements. Thank you for taking the time to share your experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Paige Edgin, Gestion de l’hôtel
Please contact us to discuss further and see how we can improve.