Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Lit ferme mais confortable. Toilette qui flush mal et déborde presque. Douche à besoin d’amour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Janie, for sharing your feedback. we apologize for the inconveniences you experience during your stay with us at Country Inn and Suites. Rest assure that we use your feedback to continually improve the guest experience. thank you for choosing our hotel and we hope to have the opportunity to exceed your expectations next time your travels bring you back to Lumberton, NC
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
il y avait des énormes taches de sang dans notre chambre et le bain était terriblement sale il y avait du orange dans le lit les draps sentaient la moufette nous avons demandé de changer et ils ont refusé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par A. Watson, Gestion de l’hôtel
Lamentamos profundamente la experiencia que tuvo durante su estadía. Su revisión se utilizará como recurso de aprendizaje para todos los departamentos para garantizar que problemas de esta naturaleza ya no ocurran. Gracias por tomarse el tiempo para compartir.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par A. Watson, Gestion de l’hôtel
Renee, we wish there were more details on your experience with us during your stay. We value your feedback and it most important to us in order to improve our daily operations and service we provide.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
carpet with lot of stain, no hot water in morning for shower, very desapoint
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2023 sur Expedia
Très bien situé lorsqu’on fait de la route et qu’on veut arrêter seulement pour la nuit. Quoi qu’assez bruyant. Chambre propre mais tapis taché et trous dans les murs. Escaliers vraiment très sales. Déjeuner correct.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2023 sur Expedia
Parfait
1 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 28 avr. 2023 sur Expedia
Problème de propreté, vieux draps , problème avec wifi pas accessible , la dame au front desk n’a pas été serviable etc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Customer Care, Gestion de l’hôtel
Thank you for writing a review. We are saddened to know that your experience was anything less than satisfying due to the cleanliness, the quality of the sheets, the condition of the Wi-Fi connection and the front desk staff service at that time. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience, we are sorry that we failed to meet your expectations. We hope that you will reconsider and give us another chance to provide you with an experience that is truly excellent in all aspects.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2023 sur Expedia
Propreté laisse beaucoup à désirer. Plancher de l’ascenseur sale. Résidu de gypse dans le corridor des chambres au 2e étage. Le bain dans la chambre était encrassé, pas de papier mouchoir ni séchoir dans la salle de bain. Pas à la hauteur des Country Inn où l’on réside habituellement. Très très déçus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2023 par Customer Care, Gestion de l’hôtel
Thank you for posting a review. It saddens us to hear that your stay was less than pleasing due to the cleanliness of the bathroom, elevator floor and corridor, the availability of tissue paper and hair dryer along with your concern with the hotel at that time. We are genuinely concerned about our guest's satisfaction and we apologize for any inconvenience it has caused you. Know that your feedback is highly important to us and will be forwarded to the hotel management to help us facilitate all the necessary improvements to provide an outstanding service. We hope for another opportunity to serve you again and exceed your expectations.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2023 sur Expedia
Tapis sales. Rond d’urine près du lit sur le tapis. Le fauteuil était déchiré. Belle table de travail pas de chaise pour s’assoir. Déjeuner moyen. Saucisse sans œufs. Une sorte de pain Etc … Chose certaine nous ne réserverons plus à cet endroit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par Customer Care, Gestion de l’hôtel
Thank you for writing a review. We are delighted to hear that you were pleased with the worktable. On the other hand, we are saddened to know that your experience was anything less than satisfying due to the cleanliness of the carpets, the condition of the chairs as well as the breakfast quality at that time. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience, we are sorry that we failed to meet your expectations. We hope that you will reconsider and give us another chance to provide you with an experience that is truly excellent in all aspects.