Note fondée sur 516 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Amélie,Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN LUMBERTON and I are disappointed to see your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SharmaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
Nice and Big room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Olivia RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Benoit, Thank you for telling us about your stay at the Red Roof Inn Lumberton. It is so rewarding to read that you had a great encounter with us and we truly appreciate your kind remarks about our nice and big rooms. At Red Roof, we hope to continue to provide great experiences for you. Thank you again for sharing your experience, we look forward to your next stay at Red Roof.Sincerely,OliviaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
proche de la 95
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Kerry-Lee RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Michel,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN LUMBERTON. I was happy you ready like that we were close I-95. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2023 sur Expedia
Le seul hic le savon en distributeur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par MP - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jacqueline, We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2023 sur Expedia
On nous dit que le déjeuner est servi a6 h et le matin venu, les portes sont fermées et une dame qui passe nous dit que ce sera VERS 6h30 ou 6h45…..
Hotel ne paie pas de mine mais propre même si une rénovation serait bienvenue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2023 par Chirell RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Suzanne,Merci de nous avoir fourni des détails sur votre séjour au Red Roof Inn Lumberton. Je suis ravi de lire vos aimables paroles sur notre emplacement propre. Veuillez accepter nos excuses les plus sincères pour les préoccupations que vous avez décrites concernant les heures de déjeuner et les rénovations. Nous nous efforçons de fournir aux clients tout le confort de la maison afin que vos commentaires soient appréciés et soient pris en considération pour améliorer la qualité de nos services.Nous serions ravis de vous revoir parmi nous à l'avenir pour vous montrer nos progrès positifs pour améliorer votre expérience avec nous.Sincerely ChirellRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2022 par MP - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sonia,
We appreciate the time you took to leave us a good rating! Positive survey responses help our continuing efforts to provide exceptional service. We hope that you will come back and see us again.
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2022 par MP - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Francois, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2022 par Sincerely, ES- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sonia,
Thank you for taking the time to review your stay at our hotel. We appreciate it. We hope you enjoyed your time with us, and if you give us another chance, we look forward to serving you again.
par un voyageur de quebec
Hotel bas de gamme
Publié le 24 févr. 2018 sur ExpediaLa chambre était mal insonorisée et elle sentait mauvaise. Le lit est instable et fait beaucoup de bruit quand on dort dedans. Il y avait quelque insectes sur les planchers et les murs de la chambres. Au moin le personnel de l’hotel était gentil. Il y avait aussi un déjeuner qui était asser bon et frais mais pas beaucoup de choix.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
It was quiet and the rooms were great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write about experience at the RED ROOF INN LUMBERTON. Norma, I am happy to hear that you found our hotel to be quiet and the rooms to be great. Your feedback will provide encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and provide our guest with all the comforts of home. We appreciate your business, Norma, and can't wait to see you back at Red Roof soon, where we can continue to offer you a great stay at an affordable price! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist