Note fondée sur 10 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Maria, Gestion de l’hôtel
Hi, Siu! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Maria
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your seamless experience, Michael! We will look forward to your next visit as we wish to continue serving you in the same manner repeatedly. Regards, Dewi
par un voyageur
Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 mars 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2023 sur Expedia
I never met anybody. told them about my late bus arrival. They let the door open for the night. slept in the lobby on a chair. left in the morning at 09:30. No staff had arrived. Left 20 RM on the desk with a thanks.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2023 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Noah.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2021 par Jane, Gestion de l’hôtel
Hi, Gratedis! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Jane!
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2020 par Peter, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the problem faced, Nor! We can understand that your stay with us has not been a pleasant one, however, we will strive hard to serve better. Do give us another opportunity and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon :) Regards, Peter
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2019 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Muhammad! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Kevin