Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
57 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mars 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Kuala Lumpur

Publié le 11 oct. 2018 sur Expedia
The location of this chalet is unbelievable. Even though we did not catch any fish but we enjoyed staying here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2018 par Rockbund Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your good review. Please do come again.
2 sur 5
par un voyageur de kl

promotion tak seperti yg digambarkan

Publié le 24 août 2018 sur Expedia
bayaran 400++ tetapi tiada tv langsung. sebelum ini saya datang ke sini with breakfast free tetapi kali ini tiada free breakfast. katanya pengurusan baru tetapi harga tetap sama...
4 sur 5
par un voyageur de KL

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2018 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2018 sur Hotels
it is family friendly, laid back but not really a fisherman heaven, we dont really caught great fish,
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de kedah

Below expectation..

Publié le 12 déc. 2017 sur Expedia
Nice view..do not expect much fishing..depend ur luck..
1 sur 5
par un voyageur

I request roll away beds but did not honor.

Publié le 12 déc. 2017 sur Expedia
Pour : sea view
Contre : Please honor what you promise
Emplacement : swimming
Poor facilities. Expedia.cpom.my didn't communicate with hotel management.
2 sur 5
par Chin

Can be a better holiday point.

Publié le 14 juill. 2017 sur Hotels
all room amenities should be appropriately upgrade comparable to price charged. no king size bed provided in superior rooms.
2 sur 5
par un voyageur

Overall: Not recommended for 5 adults

Publié le 10 nov. 2016 sur Hotels
1. The hotel was confused about the extra bed. We booked 5 adults at about RM100 extra but hotel did not receive "remarks" to add the extra bed. At the reception, they blame Expedia has no such remarks, hence they can't arrange bed. After some checking, they could only provide a mattress. How bad is that? 2. Two rooms inside the cabin, only one of the room has a cloth cabinet, the other room no such place to hang cloths 3. The living area has a very bad sofa that only sits two 4. The TV is not operational after changing some channels. Plus, there's no TV remote control. Overall: Not recommended.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2016 sur Expedia
Overall great. Just need to add fishing platform because all guest come here to fishing.