Note fondée sur 498 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Desmond, Gestion de l’hôtel
Dear Aminat,Thank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate your feedback and the 6 out of 10 rating.We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and your comments are invaluable in helping us improve. If there were specific areas where we could enhance your experience, we would love to hear more details so we can address them.Thank you again for your review, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better stay in the future.Best regards,Desmond FernandesHotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par Khawar, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien,Thank you for your feedback and rating. We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. If you have specific concerns or suggestions for improvement, we'd greatly appreciate hearing them to enhance our services.Look forward to you feedback.Kind regards,Khawar.Hotel Manager.
1 sur 5
par un voyageur

Nuit blanche et ettoufee

Publié le 19 févr. 2019 sur Hotels
Médiocre une chambre pour 2 sans fenêtre que je ne jamais vue en Europe même chez moi au congo,Après vérification sur ma confirmation le même jour à l hôtel j ai vu une phrase cachée écrite en anglais la chambre est sans fenêtre donc c est inaccessible pour un couple même pour une personne. C est un hotel à fermer du faite que s il y'a le feu la personne n à pas une sortie, Pour il faut que il me rembourse parceque nous étions ettoufes.En cas de doute voir riez de chaussée chambre 16
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2019 par Easyhotel, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer sur booking.com. Je suis désolé de voir que vous avez été mécontent de votre séjour. Lors de la réservation, vous pouvez choisir le type de chambre que vous préférez, en fonction des disponibilités. Sincères amitiés
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2018 par Ibrahim Tanai, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for you time to review us on expedia.com. I am happy to see that you rate us 3 out 5 on your recent stay with us. Looking forward to welcome you again in the future. Kindest Regards,
3 sur 5
par un voyageur de Marseille

Publié le 3 oct. 2018 sur Expedia
Belle hôtel extérieur. Intérieur bien propre. Literie confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2018 par Ibrahim Tanai, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for you time to review us on expedia.com. I am happy to see that you rate us 3 out 5 on your recent stay with us. Looking forward to welcome you again in the future. Kindest Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Desmond, Gestion de l’hôtel
Dear Asil,Thank you for your positive rating! We're glad to hear you enjoyed your stay and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back soon.Kind RegardsDesmond FernandesHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Desmond, Gestion de l’hôtel
Dear KevinThank you for your positive rating! We're glad to hear you enjoyed your stay and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back soon.Kind RegardsDesmond FernandesHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Lovey stay

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Really nice place to stay for 2 nights and definitely a bargain! Staff were friendly and the rooms were very clean. Location is spot on too!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Desmond, Gestion de l’hôtel
Dear Dalphine,Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear you enjoyed your stay, found our staff friendly, and appreciated the cleanliness and location. We look forward to welcoming you back!Kind RegardsDesmond FernandesHotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Not a room, but a plastic cell

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Previously this was an Easy Hotel. Stopped here before, vowed never to return. The name change fooled me. Plus points. Convenient for Bus and Railway Stations. Reasonable room temperature. Extremely helpful and friendly Reception Staff. Good wifi. Negative points. The room is a plastic cell consisting of a bed and a small bedside table. No chair, no table. Nowhere to put clothes other than on the floor. The room had a window, but it couldn't be opened. The temperature could only be adjusted by contacting Reception. The bathroom was a moulded wetroom, erratic water pressure and a poor shower. The simplest of things, the light switches have been made complicated requiring 2 visits by Reception staff to explain how to use them. A simple light switch. To pay over £50 for a single night in a room like this is a complete rip off.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Desmond, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew,Thank you for your feedback. We’re pleased you found our location, staff, and WIFI positive aspects. We strive to offer the best value for money in the area. We appreciate your comments on the room and amenities and will use them to make improvements.Best regards,Desmond FernandesHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Desmond, Gestion de l’hôtel
Dear Shonu,Thank you for your positive rating! We're glad to hear you enjoyed your stay and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back soon.Best regards,Desmond FernandesHotel Manager