Note fondée sur 49 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Cela fait plusieurs années que je vais TOUS LES 3 MOIS A GADDIS HOTEL
C'est un hôtel très sympathique
Le manager Mr Gaddis est vraiment dévoué à cet hôtel familial et on ressent une ambiance calme qui rejaillit sur tout le personnel
je n'aime pas faire de commentaires
Mais puisse cet hôtel perdurer et que Mr Gaddis qui à eu un accident de la hanche se rétablisse très rapidement , car malgré cet handicap , il avait une présence constante à l'hôtel
j'y serai encore en DECEMBRE 20924
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Gaddis, Gestion de l’hôtel
Dear value guestThank you much for your review and we are happy that you enjoyed your stay with uslooks forward see you soonhotel management
par un voyageur de france
hotel Gaddis a Louxor
Publié le 11 juin 2011 sur HotelsUn 3etoiles, donc pas de surprise: clim un peu bruyante, salle de bain pas trop luxueuse, piscine assez petite, petit dejeuner pas trop varié..mais literie propre et confortable, personnel sympatique, bar, piscine, restau, boutique...prix des conso tres abordable...du pour et du contre bien sur mais franchement, rapport qualité prix sans discuter. pour ceux qui veulent du super, aller en face, a l'hôtel Isis mais les prix ne seront pas les memes!!!personnellement, j'y retournerais sans hésiter
par un voyageur
Très bon hotel
Publié le 3 nov. 2009 sur Hotels+
- Un hotel bien équipé
- Très bien entretenue
- Une équipe à l'écoute et disponible
- Quartier relativement calme
- Commerces à proximité (restaurants,alimentation, pharmacie, banque... à - de 50m !)
A RECOMMANDER VIVEMENT
+/-
- Situé sur la EAST Bank
-
- Aucun
par un voyageur de AGEN (france)
Bon hotel rapport qualite prix
Publié le 27 sept. 2009 sur HotelsPour les amateurs de café s'abstenir, boire de préférence du thé mais pour le reste du petit déjeuner rien à dire. Dommage que la piscine soit froide et peu exposée au soleil (de 8 heures à 14 heures)
par un voyageur de Beyrouth
BON HOTEL
Publié le 5 mai 2009 sur HotelsHOTEL CALME CHAMBRE CONFORTABLE LE PETIT DEJEUNER DEVRAIT ETRE AMELIORE
par un voyageur
Publié le 20 mai 2023 sur Expedia
The only good thing about this hotel was the location, however once we checked in, we left asap because we found a cockroach in the curtains… a flying one too. We’re not picky travelers and we like to stay at economically friendly place but would not stay at a place with roaches or bed bugs. Pay a little extra to stay across the street at Pyramisa or somewhere else. I wouldn’t recommend this place as we couldn’t even complete our stay
par un voyageur
Excellent service
Publié le 16 avr. 2023 sur HotelsAfter a 10-hr overnight bus ride from Cairo, we arrived at the Gaddis in the late morning and we were able to check into our room. Sandra, the receptionist was very attentive and welcoming. Our room was spacious, bright, clean, nice double bed and with a nice small balcony looking to the pool. Within a few minutes we received a tray with complementary tea and coffee and an electric kettle.
We were able to have something to eat at the restaurant, served by the manager, Mohamed, and the waiter Ala, who treated us very well and tended to our every need. The next morning we had a great breakfast - delicious falafel, omelette made by chef Salah. The breakfast had good choices of tahini, yogourt, bread, etc. The service at this hotel is excellent from the front desk, to the security and cleaning staff. The hotel is about a 30-min walk to the tourist area of Luxor across from the Luxor temple. There are plenty of taxis and horse carriages along the road! The only negative at the Gaddis is the wifi. It does not reach the rooms and can only be accessed in the lobby and even there it is limited. The Gaddis is a good option in Luxor.
par un voyageur
sehr schlecht, sehr schmutziger.Aufzug war kapput
Publié le 1 mars 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par Ehab Gaddis, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to post your review for Gaddis Hotel, Suites and Apartments. We would like to apologize for any inconvenience that might have caused you the lift being not working. It is the first time in over 12 years that the elevator has stopped working. It was out of our hands it was out of service for nearly 4 hours till the technicians fixed it. It was such a misfortunate event during your stay. We would have loved to know what wasn't good during your stay to work on it and make sure to improve it for next time you would stay at Gaddis Hotel. Looking forward to serving you again at Gaddis Hotel, Suites and Apartments. Greeting from all of the hotel staff, Hotel Management
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2022 par Ehab Gaddis, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to review Gaddis Hotel,Suites and Apartments. We are glad that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again at Gaddis Hotel,Suites and Apartments
par un voyageur
good stay
Publié le 12 août 2022 sur Hotelsvery comfortable hotel, nice staff,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2022 par Ehab Gaddis, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to review Gaddis Hotel,Suites and Apartments. We are glad that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again at Gaddis Hotel,Suites and Apartments.