Note fondée sur 216 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par lyons, Gestion de l’hôtel
We will do our best to give our guest the best stay experience. Thank you.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par lyons, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par lyons, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We will do more to give our guest an awesome stay experience.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par lyons, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review. We will keep up to give our guest the best stay experience.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
The hospitality is top notch! A very clean hotel. The AC didn’t work super great but thankful temps weren’t to high so we stayed fairly comfortable. Definitely recommend staying at the Lyons Inn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par lyons, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We will do more to make your stay experience an awesome one.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Very clean hotel, super friendly front desk, quiet & safe! I highly recommend this place! Lots of tv channels, mini fridge, microwave & fast wifi!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par lyons, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review. We will keep up to give our guest the best stay experience.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par lyons, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review. We will keep up to give you an awesome stay experience.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
My room key kept not working and my credit card number was stolen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par lyons, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We will do our best to give our guests an awesome stay experience.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par lyons, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We will do more to give you the best stay experience.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
The person took me to the room and showed me how to run the tv. The room was supposed to be handicapped but wasn’t. He did offer to move us but we needed two beds and all he had were kings that were handicapped. Very outdated nd not clean. Sheets were stained, floor was filthy and bathroom was dirty too. Do not recommend anyone to stay. Pictures on ads are. It real.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par lyons, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We have already said that we do not have two beds room that is a handicapped room. We have offered at no charge to give you one bed room that is a handicapped room for free but you have refused it. We will do our best give the stay experience an awesome one.Thank you.