Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
Un peu loin des attractions comme le venitian mais navettes gratuites à partir du sands en face
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par Thierry

Prestations de qualité

Publié le 7 janv. 2017 sur Hotels
Tous les services d'un grand hotel casino. Très propre, belle piscine, buffets de qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Thierry, Thank you very much for sharing experience of your recent stay in our hotel. We are hospitality professionals who pride ourselves on delivering high quality service and are happy doing so. We take all reviews positive and negative very seriously, and your feedback will help us improve for our next guest or your next visit. Sincerely, Hans-Peter Betz General Manager Harbourview Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Very good

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Nice hotel with spacious room right by fishermans whatf and across Sands Casino. Good breakfast buffet with great selection and the seafood dinner buffet is excellent with good service. Will come back again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
주변에 편의점등이 많이 부족
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Tricky staff

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
On arrival the receptionist said "Oh, sorry we don't have available King Bed, only two twin size beds"; when I got angry and told him: "That's your problem, I've made a booking and paid for a King size bed, so you must give me a King size bed room"... Magically, after 5min he said "I've found one for you"... Kinda tricky behaviour. Not to mention that this was after they said "sorry I can't see in your booking that you have paid for the breakfast" when I did and it was explicitly mentioned in my booking + the Expedia/Hotels.com receipt.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Except the edge of the sink is dirty like all other hotels, it’s very clean and pleasant. Jacuzzi was awesome. Staffs were friendly and helpful, got a convenient store on ground floor inside the hotel also great. And hotel right next to fishermen wharf.