Note fondée sur 457 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 23 juill. 2017 sur Hotels
Bien à tous les niveaux
par Sai Shing
Publié le 24 août 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2020 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear honorable guest, Thank you for your gracious comments. We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. At our hotel, we believe that “Every guest deserves exceptional and personalized customer service”. Our ultimate goal is to deliver a sincere, personalized service and make your stay a remarkable one. Therefore, we are pleased to know that our team members have taken good care of you. We look forward to welcoming you again very soon. Yours sincerely, Guest Relations.
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2020 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear honorable guest, thank you for sharing your review with us! We are delighted to read of the wonderful feedback on our hotel, it gives us motivations to strive to do better and continue carrying on our hotel legacy of excellence. We hope to welcome you back for another stay in the near future! Yours sincerely, Guest Relations.
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2020 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear honorable guest, Thank you for your comments. We look forward to creating another experience that will ‘wow’ you on your next visit! Yours sincerely, Guest Relations.
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2020 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear honorable guest, thank you for sharing your review with us! We are delighted to read of the feedback on our hotel, it gives us motivations to strive to do better and continue carrying on our hotel legacy of excellence. We hope to welcome you back for another stay in the near future! Yours sincerely, Guest Relations.
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2020 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear honorable guest, thank you for sharing your review with us! We hope to welcome you back for another stay in the near future! Yours sincerely, Guest Relations.
par un voyageur de 台中
Publié le 6 janv. 2020 sur Expedia
透過智遊網訂購富豪飯店,在智遊網上與飯店應對,卻沒得到任何回應,到現場與櫃枱人員洽談此事,仍不以為意。
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
Room was spacious. However, the staff (on my 1st day) did not properly tucked the bed sheets on the extra bed :-(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2020 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us and we hope to have the opportunity to be at your service again soon. Yours sincerely, Guest Relations.
par un voyageur
コスパが最高
Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels部屋もきれいで、立地が最高です。
毛も一つ落ちておらず、完璧な清掃でした。
コスパが最高なホテルであり、また使用したいです。
近隣のグラリスとかと比較しても、良いですよ。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2020 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
お客様 この度はホテルベバリプラザマカオのご利用いただき誠にありがとうございます。貴重なご意見を共有いただく為にお時間を頂戴いたしまして誠にありがとうございました。また、ご滞在をお楽しみいただけましたとのこと大変嬉しく存じます。またのお越しを心よりお待ち申し上げております。 敬具 お客様関連部