Note fondée sur 991 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par yan

Macao éprouvé par le Typhon

Publié le 13 sept. 2017 sur Hotels
Hotel situé dans la partie continentale de Macao qui est devenue la moins animé le soir depuis l'installation des chaines de Casino Amicaines sur la presqu'ïle. Un hôtel high standing avec de très bonne prestation. Macao a été bien éprouvé par le typhon de fin Aout 2017 et est en cours de reconstruction actuellement ce qui explique le nombre de petits commerces fermés et d'arbres arrachés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2017 par Andy Xie, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rio Hotel Macau. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
5 sur 5
par sylvie

Je le recommande vivement

Publié le 6 avr. 2017 sur Hotels
Séjour parfait Hotel magnifique confortable et très propre, personnel agréable et compétant petit déjeuner et repas du soir très bons et copieux à des prix très raisonnables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2017 par Andy Xie, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rio Hotel Macau. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2022 sur Expedia
超差,沒人性化,不合理性
5 sur 5
par un voyageur

リオホテルファン

Publié le 11 mars 2020 sur Hotels
チェックインの対応やドアマンの対応良かったです❗️私達夫婦はリオホテルさんのファンなので、マカオへ来る時はいつもこれからも利用したいと思います❗️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Andy Xie, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rio Hotel Macau. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Andy Xie, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rio Hotel Macau. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Andy Xie, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rio Hotel Macau. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2020 par Andy Xie, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rio Hotel Macau. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2020 sur Hotels
入房時間提早,櫃台人員提供升等,交通方便,整體而言非常好!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2020 par Andy Xie, Gestion de l’hôtel
尊敬的阁下: 感谢惠赐有关下榻澳门利澳酒店的宝贵意见。听到您对我们工作的肯定,十分开心。 我会将您的意见与我们的团队一起分享。一直以来,我们坚持不懈地提升服务质量,我相信这个反馈将给我们所有的员工带来莫大的鼓舞。 再次感谢您与我们分享您的体验,我们真诚地希望您的下一次光临会像前一次一样愉快。 谨启
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2020 sur Expedia
好,淋浴露及洗頭水供應偏少,家庭房只供應一支洗頭水及一支淋浴露,環境十分舒適,下次來澳門會考慮再次訂房
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2020 par Andy Xie, Gestion de l’hôtel
尊敬的阁下: 感谢惠赐有关下榻澳门利澳酒店的宝贵意见。听到您对我们工作的肯定,十分开心。 我会将您的意见与我们的团队一起分享。一直以来,我们坚持不懈地提升服务质量,我相信这个反馈将给我们所有的员工带来莫大的鼓舞。 再次感谢您与我们分享您的体验,我们真诚地希望您的下一次光临会像前一次一样愉快。 谨启
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2020 sur Hotels
酒店位置理想,門口有的士站出入方便,房間大且舒適。浴室都很大,但裏面提供嘅沐浴用品就一般!最差的地方就是酒店大堂有幾位女職員態度一般,沒有笑容甚至黑面!另外入住時要刷卡$1000做按金,感覺有點奇怪!因為之前在澳門住過好幾間酒店都不需要這樣做!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2020 par Andy Xie, Gestion de l’hôtel
尊敬的阁下: 十分感谢您花时间告诉我们有关您在澳门利澳酒店的体验。很遗憾未能达到您的期望,请允许我向您表达我最诚挚的歉意。 在澳门利澳酒店,我们孜孜以求,不断改进,希望能向每一位客户提供高水准的体验,因此您的反馈对于我们的提高十分重要。请放心,我们正采取适当的措施来解决所存在的问题并预防将来再次发生。 非常感谢您向我们告知您的担忧,希望在不久的将来有机会为您奉上更好的服务。 谨启