Note fondée sur 730 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Mottram Hall , Gestion de l’hôtel
Hello
Many thanks for posting a fabulous 5 out of 5 score rating.
I do hope we have the opportunity of welcoming you back at some point in the future.
Kind regards
Deirdre Billing
General Manager
par un voyageur
Grand
Publié le 11 août 2024 sur HotelsBeautiful room and building. Crap shower with zero pressure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 review.We hope to see you back at the hotel soon.Kind regards,Sarah, Operations Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 review.We hope to see you back at the hotel soon.Kind regards,Sarah, Operations Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Carpets in main dining area were very dirty. At odds with the upmarket positioning of the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review.Your feedback will be shared with the team to ensure that we are always improving our service and facilities.Kind regards,Sarah, Operations Manager
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 review.We hope to see you back at the hotel soon.Kind regards,Sarah, Operations Manager
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review.We hope that we can welcome you back to the hotel soon and turn this review into a positive one.Kind regards,Sarah, Operations Manager
par un voyageur
Solo stay
Publié le 2 août 2024 sur HotelsClean, comfortable room. A good night’s sleep. Enjoyed used of spa and thermal suite. Staff were courteous and helpful. Lovely location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review and leave feedback.I am pleased you enjoyed the facilities and found the staff to be helpful. We hope to see you again soon.Kind regards,Sarah, Operations Manager
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 rating.We hope to see you at the hotel soon.Kind regards,Sarah, Operations Manager
par un voyageur
Good value for money, shame about the cleanliness
Publié le 30 juill. 2024 sur HotelsUnfortunately my room hadn’t been cleaned properly when I checked in. There was a cleaning cloth left out in the room and the toilet seat had urine on it. The check in went smoothly, the service in the bar and at breakfast was good. At the 11am checkout there was only one member of staff on duty so there was a queue and I had to wait ten minutes. Overall the hotel represents good value for money. The SPA is well equipped and reasonably priced. Shame about the cleanliness, maybe it was a one off..?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review.Your feedback will be investigated and discussed with the team - cleanliness is a priority and we have a dedicated Housekeeping team on site to ensure that our standards are high. I apologise for the issues experienced during your stay.Kind regards, Sarah, Operations Manager
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay.Kind regards,Sarah, Operations Manager