Note fondée sur 737 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Mottram Hall , Gestion de l’hôtel
Hello
Many thanks for posting a fabulous 5 out of 5 score rating.
I do hope we have the opportunity of welcoming you back at some point in the future.
Kind regards
Deirdre Billing
General Manager
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Great hotel with excellent spa facilities, golf and other sport, but rooms now a little dated and breakfast buffet relatively limited for price point
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review.
par un voyageur
Disappointing and will not be back
Publié le 8 sept. 2024 sur HotelsOverall disappointing! Not a suite as booked, carpet all lumpy, no robes or slippers, no normal tea in roo, had to go to reception as no one answered the phone! Funrniturenin Barney’s all broken, leg kept falling off and couch was like seesaw! Jacuzzi in Spa did not have all the jets were working, outside furniture was grubby!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review. Your feedback will be shared with the team as we make improvements to ensure a great guest experience.
par un voyageur de Greenhithe
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5/5 review!
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 review.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
I had a number of problems with my stay at this spa hotel. The carpet in the room had multiple stains on it. The vent was full of dust in the room for the air-conditioning. Also the air-conditioning didnt even work we were absolutely roasting all night and struggle to sleep. The window was full of cobwebs and the phone in the room for room. Service had no line to it so there was basically just a phone for show. Really disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review.Your feedback will be shared with the team.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5/5 review.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 review.
par un voyageur
Grand
Publié le 11 août 2024 sur HotelsBeautiful room and building. Crap shower with zero pressure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 review.We hope to see you back at the hotel soon.Kind regards,Sarah, Operations Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Sarah, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 review.We hope to see you back at the hotel soon.Kind regards,Sarah, Operations Manager