Note fondée sur 490 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Caz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Hollin Hall Country House Hotel : Vieille gloire
Publié le 31 janv. 2011 sur HotelsHôtel installé dans un ancien manoir. Assez typiique, un peu vieille gloire. Assez cher. Service peu disponible. Repas correct et petit dèj sympa.
Certainement bien pour du tourisme typique, moins adapté à du business.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Izzie , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Izzie , Gestion de l’hôtel
Thank you for your score. I can confirm this will be passed over to the hotel directly.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
It was lovely and quiet, with ample parking, and the staff were really helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Caz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are pleased you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
We arrived and it was a very grand hotel, but then I was disappointed as I specifically informed them of my walking difficulties, and we were put in Room 36. The walk was horrific for me as I have Spondylitis, and am in constant pain when walking. My husband informed Reception and was informed that there was only Double bedrooms available. The hotel was very dated, and could do with a makeover to refresh everything. I felt like the bedding was damp on my bed which was situated near the outside exterior, and then checked and no mattress protector
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Caz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I apologise for the poor bedroom allocation and atatention to detail on your booking. We are undergoing a full bedroom refurbishment through the coming months.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Izzie , Gestion de l’hôtel
Thank you for your score. I can confirm this will be passed over to our hotel team.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Izzie , Gestion de l’hôtel
Thank you for your score, we will feed this back to the team.
par un voyageur
Nice but …
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsThe hotel looks super cool and the interior is quite quirky which was fun but the room was DATED. They need to refurbish the rooms and get rid of the carpets.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Lauren, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Apologies for any disappointments
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Caz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback