Note fondée sur 657 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello nathaniel,We appreciate you taking the time to share your experience with us. We would love to hear more about how we can improve, please reach out to us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a better stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Sábanas con muy mal olor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Yuraxy, We appreciate your feedback regarding the scent of the sheets during your stay. Our team will address this to ensure a better experience for our future guests. Thank you for bringing this to our attention.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kassie,We appreciate you choosing our hotel for your stay! If you have any further comments or suggestions, please feel free to reach out to us. We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Only there for one night- everything was good but the hotel has a musty smell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jessica,We appreciate your feedback and will look into the issue of the musty smell for future guests' comfort. Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Charlene,We are thrilled to hear that you had a perfect stay with us! If you ever find yourself in the area again, we would love to welcome you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kristine,We're exhilarated to hear you had a perfect stay with us! If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to contact us. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Spelled of strong curry both in lobby and hallways
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ginger, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused by the strong curry smell. We will address this matter with our team to ensure a more pleasant environment for our guests in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Arthur,We are thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay with us! We look forward to welcoming you back in the future for another wonderful stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The staff was terrible; rude, unprofessional, and unwelcoming. I would suggest others to never stay at that comfort inn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Darryl, We apologize for your disappointing experience and appreciate your feedback. We encourage guests to contact management directly with any concerns for resolution.