Note fondée sur 174 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
91 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par Ndiaga

Publié le 26 juin 2016 sur Hotels
Prestation très moyenne Internet très mauvais au lobbying et inexistant dans la chambre Ascenseur lent et toujours encombre
5 sur 5
par Seliman

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mai 2016 sur Hotels
3 sur 5
par imed

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2023 sur Expedia
I had to change the hotel because there was home lizard in my bed. Bathroom there were ants and some other small flying insects.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Expedia
I usually never leave reviews, however my stay was unpleasant enough to persuade me to leave one. Here are several complaints about the place: 1)It is not baby friendly 2) Mold in bathroom 3) Bathroom floor floods from shower 3) Dust behind bed 4) Old and dirty furniture 5) Broken mirror 6) Although there is a no smoke policy, the smell of smoke is present almost every hour. At points it would be so strong that the fire alarms would go off causing the elevators to stop working. Which was a great inconvenience especially during prayer times. 7) The hotel reception desk is not concerned by the smoking. 8) Vacuuming at 9:00pm While I was there I complained about the smoking several times as I have asthma and my baby was with me. However they would give such a hard time just to get their attention at the desk. Finally after mentioning it for the seventh time we were given a different room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Hotels
Excellent