Note fondée sur 546 évaluations de clients

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3,9 sur 5
67 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur de saint Étienne

Publié le 13 août 2018 sur Hotels
Chambre vaste mais mauvaise isolation phonique et grande proximité highway
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2018 par PMistry, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for leaving feedback. We are sorry to hear the highway made your stay less then great. We hope to see you in future stays and hope to house you in our rooms farther away from the highway. Thank you so much.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Portland

Très satisfaisant - rapport qualité prix +++

Publié le 12 août 2016 sur Expedia
Pour : Le calme, l'accueil, la propreté.
Contre : parking plus grand?
Emplacement : Rien à voir autour, c'est un hotel de halte pour un road trip. Pas loin, Smith Rocks State Park à faire!!!
En période d'été, pas facile de trouver des hotels propres et sympa à pas cher dans la zone touristique, Madras est un bon compromis. L'accueil très bien, propreté et confort suffisants. Pas de bruit, ce qui est un luxe. Piscine (pas essayée). Frigo et micro-ondes dans la chambre.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Chyanne, Gestion de l’hôtel
We sorry your experience was not a 10 out of 10. Please let us know if you have any questions or recommendations for a future stay here at Motel 6 Madras.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
I called around 7pm confirming my reservation and let them know I would be in after 1am. I just got here 1:30am and there was no reservation the manager was grouchy and told me there was no rooms as I showed him my reservation through hotels.com he still wouldn’t acknowledge it. These people are very rude. I normally stay at the Cross Keys, which is way better service. Just thought I would give it a try and now my kids and are sleeping outside in the car across the street.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Chyanne, Gestion de l’hôtel
I am so sorry to hear that but unfortunately on our computer it shows it was canceled, and only the booking Agencey or the customer can make changes to or cancel any reservations. We are sorry for the inconvenience this caused you and your family please forgive us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Chyanne, Gestion de l’hôtel
We are glad you had a positive stay with us. Thank you!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Just in overall poor shape. Broken fixtures in bathroom, wooden panel missing in furniture, and just general rundown and worn. Spa looked as it had been broken for a long time. Property overall was just worn out. Room reeked of bleach. Plus side, bed and room was clean, but that's it on the plus side. Staff was friendly and when my room phone was broken it was quickly replaced. The place looked like it was built in 1960, remodeled in 1980, and nothing else except hard use. If desperate for a place to sleep it will do.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Chyanne, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the inconvenience and disappointment in the stay that you had experienced. We are currently working on a renovation, but it is summertime, and it may take longer the busier we are. So sorry and we hope you can give us another chance when the renovation happens.
5 sur 5
par un voyageur de aloha

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Tertia, Gestion de l’hôtel
We are very pleased that you had a good experience with us.We look forward to seeing you again.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

You get what you pay for.

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Mediocre, but okay for a low priced place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Tertia, Gestion de l’hôtel
We're sorry we didn't exceed your expectations.We hope to do so at your next stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Chyanne, Gestion de l’hôtel
We are truly sorry for this inconvenience. We are in the process of renovating the motel but unfortunately it may not happen until next year. Please consider giving us another chance once our renovation is complete.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Tertia, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your rating! We do strive to make our customers happy.