Note fondée sur 672 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

A eviter

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
L accueil n a pas ete chaleureux, pas d explications et chambre livree apres 15h malgre des demandes insistantes. Mauvaise insonorisation, bruit de rue toute la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Reydel- Frontdesk Manager, Gestion de l’hôtel
Nous étions très étonnés de lire vos remarques sur le service reçu pendant votre séjour, surtout car celles-ci ne semblent pas reflêter les standards de service que nous nous efforçons d'assurer pour nos clients, nous ne manquerons néanmoins pas de partager vos commentaires avec nos Chefs de département pour information et ultérieure révision.
4 sur 5
par un voyageur de Hawthorne

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Modern, Lots of space, everything we needed in the apartment, walking distance to everything, nice balcony for breakfast. Just a tiny bit worn out. Would need a few painting touch up but otherwise, great place. I would come back if staying agin in Madrid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Reydel- Frontdesk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,Thank you for pointing out the beauty and comfort of our newly refurbished accommodations designed to make our guests' stay as comfortable as possible with design furniture and the latest technology, being fully aware that an attractive accommodation plays a key role to our guests' overall holiday expérience, we are therefore very pleased to read that you were satisfied with yours.
1 sur 5
par un voyageur

À éviter

Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Si l’appart est bien situé , les conditions de l’établissement laisse à désirer , non seulement vous devez laisser une caution de 300€ mais aussi tout les service sont payants, il n’y a pas de ménage quotidien si vous voulez avoir une chambre propre il faut le faire vous même ( on est la pour ce reposer ou pour faire le ménage ) ou bien payer 25€ pour qu’on le fasse pour vous , si vous voulez de nouvelles serviettes dans la chambre il faut compter 5€ la paire , n’oublions pas les serviettes pour la Picine qui coûtes aussi 5€ , un bon conseil ne pas dépasser deux jours dans cette hôtel sinon vous allez payé plusieurs extra pour rien , ou mieux encore il y a plusieurs appart hôtel dans le coin avec un meilleur qualité prix comme la chaîne d’appart smart hôtel .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Reydel- Frontdesk Manager, Gestion de l’hôtel
Regarding your comment, we would like to inform you that in Gran View Apartments, we block a deposit of 300, this information can be found at the time of booking and at the time of your confirmation.We are sorry if you were taken by surprise by this block. This block is made to ensure the proper use of the flat spaces and within Gran View, in the event that everything is correct this amount will be refunded.We would also like to point out that we work as apartments, we are not a hotel, so we do not have daily cleaning, change of towels nor sheets. Kind regards from all of the team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
Vraiment une belle endroit pour séjour. Juste du positif à dire sur cet établissement. Gens accueillant, très propre, la vue sur le toit magnifique. Très satisfaite de notre choix chambre avec balcon. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Daniela and all the Gran View Apartments team., Gestion de l’hôtel
Dear Nancy:First of all thank you for your comment about your stay with us at Gran View Apartments. Also, thank you for pointing out the beauty and comfort of our newly refurbished accommodations designed to make our guests' stay as comfortable as possible with design furniture and the latest technology, being fully aware that an attractive accommodation plays a key role to our guests' overall holiday expérience, we are therefore very pleased to read that you were satisfied with yours. We hope to see you back soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
L appartement était très propre à notre arrivée bien que vieillissant. Il est très bien placé. Nous avons pu tout faire à pied. Il était lumineux et un kit d entretien est donné à l arrivée. Il était prêt à notre arrivée. Ce que nous avons regretté : la piscine était fermée (ouverte que l été !) / des odeurs désagréables dans une des salles de bain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Daniela and all the Gran View Apartments team., Gestion de l’hôtel
Dear Olivier:First of all thank you for your review.We are glad to know that overall you had a good stay with us and that you found our hotel to be at a convenient location during your visit to Madrid. We regret that the opening hours of the pool did not meet your expectations. We do however, as indicated on our website, have a swimming pool that is only open during the summer, as it is outdoors. We really hope you will give us a second chance and stay with us again. Kind regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2024 par ana, Gestion de l’hôtel
Salut RomainMerci beaucoup pour votre commentaire sur les appartements, nous espérons vous revoir.SalutationsAna
5 sur 5
par un voyageur

Super hotel

Publié le 5 mai 2024 sur Hotels
Hôtel idéalement situé en plein cœur de Madrid. Les appartements sont grands et propres, et très bien équipés. Les équipes à la réception sont à l’écoute et sont très efficaces (conseils, réservations navette aéroport…) Les petits déjeuner proposés sous forme de box sont copieux et très bons. À savoir, les appartements sont très lumineux (la nuit aussi), et les bruits de la rue sont assez audibles (sirène de police pompiers, klaxon) mais cela ne nous a pas dérangé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Daniela and all the Gran View Apartments team., Gestion de l’hôtel
Dear Thibaut. First of all thank you for your comment.Also, thank you for your kind words about the location of Gran View Apartments. Truly, our hotel is located in an unbeatable area that allows guests to enjoy all the center of Madrid. We are very happy to read that you were able to experience the unique vibe and setting of our property.On the other hand we thank you for pointing out the kindness and enthusiasm of our staff, their friendliness and helpfulness being our accommodatio's main strength we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us. We hope to see you back soon.Best regards.Daniela and all the team of Gran View Apartments.
5 sur 5
par un voyageur

Belle vue sur Madrid

Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Sejour court mais parfait, confort d'un acceuil 24h/24h, l'appart'hotel est impeccable au centre de Madrid , appartement d'un beau design, confortable, spatieux, lumineux avec ses baies vitrées, agrement de la salle de sport et de la terrasse et du solarium sur le toit au 13ieme étage, avec une belle vue sur Madrid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Daniela and all the team of Gran View Apartments., Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous:First of all thank you for you review.Thank you for the wonderful description of the apartment we accommodated you in during your stay, it is our goal to provide our guests with spotless, attractive and spacious apartments and we are really happy to know you liked yours so much.We hope to see you back soon.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
Très bel appartement mais impossible de dormir tellement la localisation de l'hôtel est peuplée de voitures, de camions poubelle, de livraison etc. Je précise que nous l'avions pourtant pas une chambre donnant sur l'avenue: 3 nuits blanches!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Daniela and all the Gran View Apartments team., Gestion de l’hôtel
Dear Pascale:First of all thank you for taking the time to leave us a comment. We understand your preference for quieter accommodation. However, our aim is to offer all our guests a splendid holiday with the option of evening entertainment and we strive to combine attractions for action seekers with a well organised layout of our accommodation facilities to ensure those guests who prefer to relax are able to do so.We apologize for any inconvenience that you had during your stay with us. We hope you give us another opportunity to show you that we have improve. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
The appartement on the 2nd floor are too noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Daniela and all the team of Gran View Apartments. , Gestion de l’hôtel
Dear Getuard:Thank you for your review.We do our best to ensure that the noise levels always stay within the sensible limits so our guests are not disturbed by exterior traffic noise. Sometimes it is impossible to guarantee this as there are going to be moments during the early hours for instance where some traffic noise may be heard from the local municipality services, especially on our lowest road facing floors. We apologize for any incovenience you past during your stay and be sure we will keep working to improve.Best regards,