Note fondée sur 1 575 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Estimada Maria Teresa,Gracias por tomarse unos minutos en compartir y valorar su estancia con nosotros. Es un verdadero placer saber que hemos cumplido con sus expectativas, y que tanto nuestros servicios, instalaciones y personal, han sido de gran ayuda durante su viaje. Para cualquier consulta, no dude en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo y hasta pronto.Rooms Division ManagerHotel Nuevo Boston ****
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime.Kind regardsRooms Division ManagerHotel Nuevo Boston ****
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Estimado Miguel,Gracias por tomarse unos minutos en compartir y valorar su estancia con nosotros. Es un verdadero placer saber que hemos cumplido con sus expectativas, y que tanto nuestros servicios, instalaciones y personal, han sido de gran ayuda durante su viaje. Para cualquier consulta, no dude en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo y hasta pronto.Rooms Division ManagerHotel Nuevo Boston ****
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime.Kind regardsRooms Division ManagerHotel Nuevo Boston ****
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Todo perfecto
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Nous avons passé un bon sejour piscine propre personnel sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rajaa,We are glad that you enjoyed your stay with us most of all, but we also thank you for your kind words and positive feedback.Will like to let you know also that on our website we have the benefits program for our regular customers NB REWARDS with which you can have additional discounts on the best available rate throughout the year and more offers and Benefits.For any questions, do not hesitate to contact us. We hope you can visit us again in the near futureKind regards and see you soon.Reception Manager / Rooms Division ManagerHotel Nuevo Boston ****
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
L’hôtel est propre. La piscine et le jardin sont agréables. Très bon déjeuner. Le seul bémol important: le matelas. On pouvait sentir les ressorts et il faisait du bruit à chaque mouvement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anna,We are glad that you enjoyed your stay with us most of all, but we also thank you for your kind words and positive feedback.Will like to let you know also that on our website we have the benefits program for our regular customers NB REWARDS with which you can have additional discounts on the best available rate throughout the year and more offers and Benefits.For any questions, do not hesitate to contact us. We hope you can visit us again in the near futureKind regards and see you soon.Reception Manager / Rooms Division ManagerHotel Nuevo Boston ****
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear customer, thank you very much for your positive evaluation. We are glad that you enjoyed your stay, and that you were able to use the services we have available. We also hope that you can visit us again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

très bonne adresse près de l'aéroport

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
très bon hotel, nous n'avons pas vu la piscine vu la saison
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards