Note fondée sur 19 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Modern, clean, good location. It was perfect! Exactly as the photos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Numa Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Maria,We want to thank you for your kind words! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and had a good time at Numa. We look forward to welcoming you back for many more such seamless and soulful experiences in the futureBest regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Muy bien y muy limpio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Estimado Osvaldo, Estamos encantados de saber que tuviste una gran experiencia con nosotros. Agradecemos mucho estas amables palabras y esperamos volver a verte pronto.Saludos,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de MIAMI

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
We rented 2 apts on ground and first floor. Second floor was quiet, but feels very small. Window view is to the back of another building so had to keep curtains closed at all times for privacy. Ground floor apt was not ready at 3:30pm when we arrived, you hear the front door of the building slamming day and night, and if that was not enough, smoke alarm was defective and went off multiple times at night. Property support (chat only) suggested we remove the battery, but the 10 foot ceiling is not exactly accessible. This was the first and last time we stay at Goya’s apt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Carlos,Thank you for sharing your recent experience with us. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations.As a digital hotel with a modern concept, we aim to provide a unique and comfortable experience for all our guests. We genuinely appreciate your input as it helps us understand our guests' preferences and continually improve our services.We're sorry we couldn't provide the experience you were hoping for, and we hope you'll visit us again as we grow. Please get in touch if you have any further questions or concerns.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great Apartment for short stays!

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
The Apartment was Great! New and Clean. Nicely appointed. Nice size. Great Location in Salamanca with lots of shops and restaurants. Safe Location. Only complaint was not receiving the check-in instructions prior to arriving. Had to call the helpdesk to complete the check in process which was quick and easy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Numa Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Jessie,Thank you for the wonderful feedback and easy communication during your stay. We're incredibly pleased to read that you enjoyed your stay and that we were able to support you. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
No me gusto que la cortina de la habitación no es black-out y entra mucha luz y tambiien el ruido de la calle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Estimada Katja, Agradecemos tus comentarios y sugerencias. Estaremos encantados de comentar estas ideas con nuestro equipo y esperamos volver a darle la bienvenida pronto.Saludos,Numa Guest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur

Comodo y práctico, luz del baño molesta

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Me pareció muy bueno el concepto, la comunicación debería ser más facil. Muy comodo y práctico, solo la luz del baño que se prende automáticamente, tarda en apagar y con la puerta de vidrio, es muy molesto en la noche cuando alguno se para al baño
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Estimada Dennis,Gracias por tus comentarios y sugerencias para mejorar nuestro servicio. Trabajamos duro para mejorar nuestros procedimientos y cada opinión nos ayuda a encontrar formas de hacerlo. Sentimos no haber podido satisfacer tus expectativas, esperamos seguir mejorando para hacerlo en el futuro y que decidas volver a visitarnos.Saludos,
5 sur 5
par un voyageur de Williamsburg

Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Excellent location and wonderful apartment, better than described and a hidden GEM!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Numa Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Gabriella,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Estimado Juan, ¡Gracias por tus comentarios! Es siempre un placer saber que nuestros huéspedes han disfrutado de su estancia con nosotros. Te deseamos lo mejor en el futuro y esperamos volver a verte pronto.Saludos,Numa Guest Experience Team