Ratings based on 17 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
2.5 out of 5
50% of guests recommend
2.4 Room cleanliness
2.8 Service & staff
2.4 Room comfort
2.1 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
2 out of 5
by A traveller

Great disappointment!

Posted Nov. 16, 2021 on Hotels
No good at all! I think its the fault of Hotel.com. They had NO idea of guests arriving, more or less closed because of Covid! No room ready, NO Breakfast!! No hot water! We slept there because I knew it would be hardly impossible to get the money back from Hotel.com !
3 out of 5
by A traveller

Nice stay, but don't expect too much

Posted Jan. 11, 2016 on Hotels
We had a nice stay here. The owner was nice and helpful. The first room they got us had problems and they were quick to provide us with a new room. Rooms are lacking refrigerator, and they don't do daily cleaning. Breakfast is not too exciting. The location is nice. Beautifully located by the river. Close to about everything interesting in the area. If the price is right, we'll definitely consider this place next time we're in the area. If the price is right.
1 out of 5
by A traveller

It's terrible

Posted Jan. 4, 2015 on Hotels
We were shocked when we walked into the room. The cockroach was running around in the bathroom and the ventilation was really bad. Finally, we decided not to stay and had to find the new hotel that night.
3 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Sep. 2, 2014 on Hotels
3 out of 5
Recommended
for Everyone
by John from New York, NY, USA

Hotel in Tha Ton

Posted Feb. 2, 2013 on Expedia
Pros: Location by river
Cons: Inexperience of staff.
Location: Close to town.
Nice location by river. Hotel staff seemed like they were brand new at hotel management, but they were very helpful. As of 12/28/12. Room was large, lighting not very good. Contact phone number from Expedia was not correct. It was the phone number for another hotel! About 5 minute walk to main road. Tha Ton is a small town. Water in swimming pool looked toxic. Seems overpriced.
3 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Nov. 11, 2017 on Hotels
3 out of 5
by Guilhem

Juste une nuit à Tha Ton

Posted Oct. 10, 2017 on Hotels
Après une bonne marche depuis l'arrêt de bus, et un petit moment d'incertitude, nous sommes enfin arrivés à l'hôtel. Le patron accueillant nous a remis nos clés et montré notre chambre qui ne correspondait pas à notre réservation. En effet, il n'ont apparemment pas de lit double dans les chambres en entrée de gamme contrairement à ce qui est écrit lors de la réservation. Les équipements sont sommaires et vieillots, le mobilier également. Seule touche d'originalité. La salle de bain, avec des galets (cailloux) au sol, et une grande (vraie) plante au milieu. Original, mais du coup laisse une impression de pas très propre. Le petit déjeuner, sommaire également, nous a tout de même été offert alors qu'il n'était pas compris. Un bon point. Comme cela a déjà été dit dans d'autres commentaires, cet hôtel à beaucoup de potentiel, mais il mériterait qu'on investisse sérieusement pour le remettre en état car il est resté dans son jus depuis un bon moment.
3 out of 5
by jacques

TRES VIEIL HOTEL MAIS DU POTENTIEL

Posted Jan. 31, 2017 on Hotels
Hotel tres vieillissant. Piscine eau saumatre .Mais gentillesse des propriétaires et excellent petit dejeuner
1 out of 5
by Christian

Sehr "rustikaler" Zustand, eher eine Bruchbude

Posted Jan. 21, 2017 on Hotels
vielleicht für junge Budgettraveller geeignet, sehr rustikaler Zustand, der Eigentümer versucht sich auch als Koch, jedoch ohne Erfolg, Frühstück war ganz ok, aber ich hasse kalte Spiegeleier
1 out of 5
by A traveller

กรองแอร์มีฝุ่นจับหนามาก

Posted Aug. 31, 2016 on Expedia
Pros: บรรยากาศ สถานที่ตั้ง
Cons: จะดีไหม? ถ้าภาพที่แสดงในเวบมีวันหมดอายุด้วย จะดีไหม? ถ้าลดกลิ่นอับในห้องมากกว่านี้ จะดีไหม? ถ้าฝุ่นที่จับตัวหนาในกรองอากาศของแอร์ น้อยกว่านี้
คนต้อนรับคุยดี ที่ตั้งริมแม่น้ำ บรรยากาศดี แต่ห้องนอนมีกลิ่นอับ และกรองแอร์มีฝุ่นจับหนา สระน้ำต่างจากในภาพที่แสดงในเวบ
Comment from Hotel Management
Oct. 12, 2016 by Areeya Phuree Resort, Hotel Management
Hello my friend. Thanks for the comment. It is very important for us. We are constantly improving their services. I apologize for the inconvenience. We will correct all defects. Have a good trip. Always waiting for you again.