Note fondée sur 11 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2019 sur Expedia
RIEN DE POSITIF CHAMBRE SANS FENETRE INUTILE DE CHERCHER DES BOUTEILLES D'EAU,NI THE NI CAFE PREVUS
PAS DE COFFRE FORT DANS CHAMBRE NI A LA RECEPTION
PERSONNEL PARLANT AUTRE LANGUE QUE THAI QUASI INEXISTANT PETITE DEJEUNER LAMENTABLE ET FROID
PRESENCE RARE DE PERSONNEL A LA RECEPTION
par Martine
bon endroit pour quelques jours
Publié le 17 juin 2017 sur HotelsHotel très bien situé, près du petit lac et activité. Les petits déjeuners sont par contre un peu basique, pas de fruit...sauf quelques bananes.
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Hotel ist definitiv in die Jahre gekommen aber entsprach den Vorstellungen. Abgesehen von der nicht vorhandenen Reservierung für die erste Nacht war es ok.
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
Great customer service
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2021 sur Hotels
par un voyageur
市街地の中心部にある快適なホテルです。
Publié le 18 juin 2019 sur Hotels2019年6月に4泊しました。メーホンソーン空港からもほど近い市街地の真ん中にあります。コンビニ、旅行会社、レストランが近くにたくさんあります。
西洋式のホテルではなく、中国系の経営と思われる旅社です。
宿泊した部屋は窓はありませんが、とても清潔でした。冷房もよく効きます。
朝食は簡素ですが、私には十分な量でした。
滞在中、フロントのスタッフの方に観光のことで相談し、郊外のスポットを巡る個人ツアーの車を手配してもらいました。とても親切なドライバーでした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2019 par kae , Gestion de l’hôtel
thank you.
par un voyageur
Not My Fave.
Publié le 29 mai 2018 sur HotelsMy room was designed by an amateur,it was shaped like an L with the bed and the aircon on the long leg.The aircon only cooled that leg and you had to use your computer right under it because that's where the plug in was and pretty soon it was annoyingly cold no matter where you set the temp.If you went on battery and sat at the table pretty soon you were too warm.OK,now the bathroom,the hand held shower was right in front of the toilet,in order to use it you had to turn it parallel to the wall and then kinda lean in the best you could.All in all it was not a well thought out room plan.I will not stay here again even though the location is great and the staff is top notch.Oh,I forgot the breakfast,go next door to the little coffee shop unless you like gooey fried rice and nescafe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2018 par kae, Gestion de l’hôtel
thank you.
par un voyageur
Worst Hotel EVER!
Publié le 25 déc. 2017 sur HotelsThis was one of the worst hotel experiences I have had in 30 years of traveling! The hotel is dilapidated and dirty; staff is unwelcoming, breakfast is a joke (cold egg, sloppy fired rice and NO real coffee or milk). When I asked her for milk she literally frowned and walked away. We took the suite, the most expensive room in the hotel. We needed good rest after riding a motorbike for 5 hours through the hills of Thailand. The room looked okay at walk in. However, when we opened the bathroom door it smelled like sewage! Let me repeat: sewage! When you flush the toilet water seeps out of the wall! There is no hot water (could not take a shower) and the master fancy jet tub is rusty with no hot water. They were so unfriendly about everything that we decided to just leave instead of dealing with the mess that is this hotel. I recommend Hotels.com doing a better inspection of the properties they make available on their site. Lastly, we paid about $100 USD for this mess, which for the countryside of Thailand is super expensive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2018 par ภัทริกา, Gestion de l’hôtel
ขอบคุณสำหรับคำแนะนำที่ดี จะนำไปหรับปรุงแก้ไขต่อไป
par un voyageur
Excellent location, terrible beds unfortunately.
Publié le 11 nov. 2017 sur HotelsNice hotel in an excellent location. Staff is nice, only issue was the bed was so uncomfortable, could only stay 1 night. You could really feel the springs.
The night market was right outside.
We found the breakfast decent (as it has fresh greens which is always a plus). wifi was so-so
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2018 par ภัทริกา, Gestion de l’hôtel
ขอบคุณค่ะสำหรับคำแนะนำที่ดี
par Thanaporn
Publié le 17 avr. 2017 sur Hotels