Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Hong Kong

Publié le 13 janv. 2019 sur Expedia
There was no airport shuttle bus in my flight time which I asked them and then they told me before my arrival...there is also no shuttle bus to the down town, you need to take taxi for a long way, it takes about 45 to town...the staffs are nice and the spa was good...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2019 par Nu, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your feedback! We are very sorry for any inconvenience you experienced with us. We will take every good and bad feedback from you to approve our service better. Regards, Fanli Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2019 sur Expedia
Very beautiful resort! A bit distance from city center but quiet and good for a recovery trip.food is delicious and cheap.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Nu, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you for your feed back! We will take every thing you have commented to prove our service better. Hope you have a pleasant day! Regards, Fanli Team
4 sur 5
par un voyageur

Grei overnatting

Publié le 4 janv. 2019 sur Hotels
Dette er en ok resort noe utenfor Chiang Mai. Komfortable senger og store rom, mye mygg.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Nu, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your feedback! We are very sorry for any inconvenience you experienced with us. We will take every good and bad feedback from you to approve our service better. Regards, Fanli Team
4 sur 5
par un voyageur

Not a smooth stay

Publié le 24 nov. 2018 sur Hotels
There was a surbooking on the room we booked, so when we arrived they gave us a room that didn't fit the description. When we asked, they tried to downgrade us by showing us a standard room (we actually paid extra to have a balcony) so when we told the staff, they finally upgrade us to the suite which was nice but having to complain wasn't... And there has been a mess up at the restaurant when we tried to pay by card. To make things short, we've been charged twice for our dinner, once by card, once by cash... The restaurant's manager did his best the next morning to see what's going on with the banks... took hours... And breakfast wasn't bad but kind of poor... Inexperienced staff but very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2018 par Satawat, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your feedback! We are very sorry for any inconvenience you experienced with us. We will take every good and bad feedback from you to approve our service better. Regards, Fanli Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2018 sur Hotels
No hot water for bathing. Not worth to spend thousand HK dollar to stay a night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2018 par Satawat , Gestion de l’hôtel
Dear guest, We are so sorry for such a terrible situation happened to you. We sincerely to accept every your comment. We will take all of your feedback to improve our service. Thank you Regards, Fanli Resort Team
4 sur 5
par un voyageur de กรุงเทพมหานคร

Publié le 12 nov. 2018 sur Expedia
บรรยากาศที่นี่ เงียบสงบไม่วุ่นวาย เหมาะกับการพักผ่อน
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2018 par Satawat, Gestion de l’hôtel
ทางรีสอร์ท ขอขอบพระคุณในทุกๆความเห็นและคำติชมของท่านที่มีให้กับเราครับ ทางเราจะนำสิ่งเหล่านี้ไปเป็นขวัญและกำลังใจในการที่จะพัฒนาการบริการให้ดียิ่งๆขึ้นไปและหวังเป็นอย่างยิ่งว่าเราจะมีโอกาสได้รับใช้และให้บริการท่านอีกในภายหน้าครับ ขอบพระคุณครับ
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2018 par Satawat, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2018 sur Expedia
田園に囲まれたリゾートで徒歩圏内のお洒落なカフェとベトナム料理屋があります
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2018 par Satawat, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
3 sur 5
par un voyageur de Bruchsal

Schöne Hotelanlage aber...

Publié le 22 févr. 2017 sur Expedia
Pour : Die gepflegte und vielseitige Gartenanlage.
Contre : Deutsche Gäste die ihre nächtliche Ruhe suchen einen ruhigeren Hotel bereitstellen.
In der Wohneinheit des Hotels wo wir waren, war es Nachts oder frühen Morgen zu laut von asiatischen Hotelgästen. Und zwar in allen Zimmern um uns herum. Die Räume sind zu hellhörig!