Note fondée sur 25 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
Very dirty and dusty rooms and bathroom.
par un voyageur
Will never return to this hotel brand ever.
Publié le 16 nov. 2022 sur HotelsIt was not clean. A lot of dust and hair everywhere.
par un voyageur
Publié le 17 juin 2022 sur Hotels
ห้องไม่ค่อยสะอาด อาหารเช้าน้อย เหมือนเดิมทุกๆวัน สถานที่ตั้งสะดวกอยู่หน้าห้างโรบินสันแม่สอด บริเวณใกล้ๆโรงแรมร้านอาหารเยอะ ร้านนวดเยอะเดินถึง
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2019 sur Expedia
good location, near to the shopping centre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2019 par Nitjra, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback, it really helps my staff motivated . We will assure you the best service all the time with Fortune D Mae Sot. We are looking for your next arrival with warmly welcome. Have a safe trip!!
par un voyageur
Dårlig
Publié le 30 oct. 2019 sur HotelsEt ganske nytt hotell, men virker slitt og dårlig!
Maling flasser av og ting virker møkkete.
Mye støy i ganger og fra andre rom!
Dårlig frokost som bestod tørt brød og kalde stekte egg!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2019 par Fortune D Mae Sot, Gestion de l’hôtel
Thank you for using us and staying at our hotel. We will improve the service and improve the hotel further. To be ready to serve you again Hope to welcome you again
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2019 par Fortune D Mae Sot, Gestion de l’hôtel
Thank you for using us and staying at our hotel. We will improve the service and improve the hotel further. To be ready to serve you again Hope to welcome you again
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2019 par Fortune D Mae Sot, Gestion de l’hôtel
Thank you for using us and staying at our hotel. We will improve the service and improve the hotel further. To be ready to serve you again Hope to welcome you again
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2019 sur Expedia