Note fondée sur 7 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Paul de Paris
Reposant pour l'esprit:Zen
Publié le 1 mars 2016 sur HotelsPersonnels parfait, cuisine excellente,on entend le voisin toussé la nuit,les lits trop durs et les oreillers nuls
1 journée et une soirée suffisent
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2019 sur Expedia
Beautiful property situated in stunning countryside. The cleanliness aspect was difficult for them as we were in thatched palm buildings. The check-in was not good as they could not find our booking to start with. Mostly apart from at breakfast and supper there were no staff around at all. White water rafting trip was excellent.
par un voyageur de Napoli
Publié le 26 avr. 2019 sur Expedia
Il fascino di stare nella natura e la gentilezza del personale
par un voyageur
Ein nicht alltägliches Erlebnis
Publié le 18 nov. 2017 sur Expedia
Pour : Das Abendessen war mitunter das beste thailändische Essen während der gesamten Reise.
Emplacement : Nähe Chiang Mai.
Wunderschöne Lage, tolle Aussicht, Möglichkeit des Besuchs einer nahegelegenen Teeplantage mit anschließender Village Tour. Unbedingt empfehlenswert auch wenn dafür extra Kosten entstehen. Der Aufenthalt war ein Highlight auf der Rundreise.
par un voyageur
Natural Lodge
Publié le 4 janv. 2017 sur HotelsRelaxing natural environment. Staff was great.
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2017 sur Hotels
Although very basic, the stay was great. The staff was excellent and the service was very good. Nothing fancy about the rooms, but it was a great stay.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Melbourne, Australia
Highly recommended. Peaceful, stunning setting.
Publié le 12 déc. 2016 sur WotifFantastic getaway from the typical tourist traps. Peaceful and idyllic. Wonderful happy staff. Delicious food. An unforgettable experience.
Thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2016 par Lisu Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your stay. We hope to welcome you again.