Note fondée sur 72 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par Alexandre de Paris

Restauration inacceptable

Publié le 1 janv. 2016 sur Hotels
Nous avions pris une première nuit du 19 au 20 décembre et une autre était prévue, après balade dans la région, du 22 au 23 décembre. Au déjeuner, on nous sert un bœuf thaï surgelé et rassis pour moi, immangeable tellement la viande est dure, et une "tuna salad" qui s'avère être du thon en boîte (!) pour ma copine. Le soir, nous prenons un curry qui nous est servi en 5 minutes: il est couvert de piment (rien ne l'indique sur la carte, alors que c'est pourtant l'usage). On prend ma commande d'un verre de vin rouge, puis on m'annonce ensuite qu'il n'y a plus de vin, alors que nous voyons une bouteille sur une autre table! Conclusion: ils ne veulent pas ouvrir une bouteille pour un seul verre! Le soir même, nous sommes malades, ma copine et moi, exactement en même temps. Ma copine reste malade plusieurs jours avec tous les inconvénients d'un voyage itinérant. Le petit déjeuner ne vaut pas mieux: jus de fruits de synthèse, produits surgelés, indignes d'un hôtel soi-disant de ce niveau (170 euros la nuit, ce qui est une fortune dans ce pays)! Le seul hôtel de tout notre voyage où le personnel semble désabusé et peu motivé par son travail. Son isolement fait qu'on ne peut manger nulle part ailleurs. Nous décidons alors de renoncer à notre seconde nuit bien que je l'ai déjà payée en avance. J'ai l'intention de demander le remboursement de cette nuit qui m'a obligé, en plus, à payer une chambre supplémentaire dans un autre établissement.
5 sur 5
par un voyageur

Relaxing stay

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Nice place, beautiful surroundings. Excellent service and friendly, and helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Pla, Gestion de l’hôtel
Dear Customer Pisit,Thank you for choosing to stay at SibsanWe are happy to read that you had an enjoyable stay with us and that you found the facilities and staffs to your satisfaction. I have shared your positive comments with the team. we do hope you will consider returning for your next holidays and give us the opportunity to be of service again.Warmest regards,Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Fantastic place! Lovely staff; everyone very kind and helpful. Lots to do around and it’s easy to get a car at the hotel. Some of the amenities are not working though, like the jacuzzi or the treadmill
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Pla, Gestion de l’hôtel
Dear Customer Carolina,Thank you for choosing to stay at our resort, we happy to read that you enjoy our atmosphere and staff services, in the meantime please accept our sincerely apologize for the issue has come across during your stay.We do hope to welcome you once in the future.Warmest regards,Management Team
5 sur 5
par un voyageur de Blaine

Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Pla, Gestion de l’hôtel
Dear Customer Rebecca,Thank you for sharing your positive review here. Our team is glad to know that we were able to offer you all a great holiday. At the same time, we are happy to have met your expectations in service and quality standards.We are look forward to be of service to you and please feel free to reach us if you would need assistance.Warmest regards,Management Team
3 sur 5
par un voyageur de Surrey, UK

Publié le 8 févr. 2020 sur Expedia
Staff were friendly and helpful. Jacuzzi didn't work ,& looked like it had been out of order for a very long time. The poolside bar was closed - again not used for a long time. Our first cottage was unacceptable as it smelt strongly of sewage, so we were moved after complaining. Prices for food & drink very high. No shelf in the shower - had fallen off ages ago so had to put shower gel/ shampoo etc on the floor. Place was almost empty for first 2 says! Expensive ecperience gor what you get. Wouldn't recommend it.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Good stay

Publié le 29 mars 2019 sur Hotels
Good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2019 par Peung, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking time to share your recent stay experience with us . We are most delighted to know that you enjoyed your stay with us. The compliment from the regular guest it will definitely encourage and motivate our staff as we strive to continuously provide excellent service which were shared to our team members. We appreciate very much you choosing to stay with Sibsan Resort and look forward to welcoming you back again in near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2019 sur Expedia
We like everything there. Definitely, will be return when we have a chance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2019 par Peung, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking time to share your recent stay experience with us . We are most delighted to know that you enjoyed your stay with us. The compliment from the regular guest it will definitely encourage and motivate our staff as we strive to continuously provide excellent service which were shared to our team members. We appreciate very much you choosing to stay with Sibsan Resort and look forward to welcoming you back again in near future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Not a comfortable hotel

Publié le 3 déc. 2018 sur Hotels
The hotel was very big but a bit old. Room is very very spacious but there was not water basin in toilet. Bath room was on the other side of the room. After taking batch, the whole room would be all wet the whole day. Very strange design. Not comfortable at all.