Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 nov. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2023
Breakfast is the best. Not many restaurants around but there is room service. Hot water is not always on. Air conditions is not as cold in some rooms. Staff is very kind.
3 sur 5
par un voyageur

Cold shower

Publié le 6 oct. 2023 sur Hotels
Water heater is not working. Despite request, it wasn’t rectified. Only one towel issued for a couple. Additional would is chargeable which I find it amazing
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 déc. 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

dusty bedroom n sheets

Publié le 18 mars 2020 sur Hotels
Bedsheets were dusty, causing my allergic reaction to dust. the water heater takes approx 5mins to heat up. otherwise room size was OK quite spacious
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 22 nov. 2019 sur Hotels
Cukup baik
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 21 nov. 2019 sur Hotels
Cukup baik
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2018 sur Hotels
가성비갑
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2018 par Stephen T Hartono, Gestion de l’hôtel
Dear honorable guest, Thank you very much for your feedback. We hope that you have pleasant experience while staying at our hotel.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Kudus

Budget hotel

Publié le 3 juill. 2017 sur Expedia
Kondisi kamar cukup baik. Hanya pancaran air di kamar mandi tidak stabil. Gantungan baju blm tersedia sehingga bingung mau gantung baju saat mandi.
5 sur 5
par Daniel

Good hotel with great budget price

Publié le 17 juin 2017 sur Hotels
Real nice hotel for the price. Recommended for traveller
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2017
Dear Daniel Thank you very much for your stars. We are happy to know that you are happy with our services. Looking forward for your next stay. Thank you