Note fondée sur 233 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
70 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Best and cleanest place in town - very modern
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and glad you took notice to our updated and clean facility. Please be sure to stay with us again as we value your patronage.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you Americo. Hope you make the Clarion Hotel Maggie Valley your choice of stay next time you’re in town.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Anthony, We are sorry to see you did not enjoy your stay. Please let us know where we can improve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks, Sarah!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks Melissa!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
It was dated, the staff was very courteous, the attached restaurant was outstanding.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks, Tammy. We are working on the “dated” part-hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response, Dale. Please let us know where we can improve!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
The first room we were given the light in the bathroom was out and there was no tv remote. They sent us to another room. The second room the remote was broken. We just said to ourselves, “oh well.” My husband changed the channels and volume the old fashioned way with buttons on side of tv.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Y con un gra servicio con un restaurante adentro me encantó
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
It was fine... nothing great, not overpriced for what it is. Rooms were clean and decent. The AC is loud and has to run constantly to keep it somewhat cool in the rooms. We stayed two nights for the 4th of July as a place to come and go from and it served its purpose.