Note fondée sur 358 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Had trouble with the shower doors
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
This is a definite when traveling to visit my daughter. Great people work here who always make me feel like I’m family. Breakfast is simple but good.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
I recently stayed at the Hampton Inn in Magnolia, Arkansas, and was disappointed with my experience. I paid $228.76 for a small room, which compounded my dissatisfaction given the issues encountered. The room cleanliness was subpar, with dust and stains on the furniture and bedding. The noise from traffic and adjacent rooms made it difficult to sleep, and the bathroom was noisy and leaked water all night. Additionally, the coffee maker in my room didn't work, and when I asked for assistance, the front desk responded that they did not offer room service but I could come down and they would try to find a replacement. This level of service and the overall room condition were far below the expected standards of the Hampton brand.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Everytime we stay, it’s always a payment issue.but the property is really good.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Hotels