Note fondée sur 358 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Had trouble with the shower doors
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
This is a definite when traveling to visit my daughter. Great people work here who always make me feel like I’m family. Breakfast is simple but good.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
I recently stayed at the Hampton Inn in Magnolia, Arkansas, and was disappointed with my experience. I paid $228.76 for a small room, which compounded my dissatisfaction given the issues encountered. The room cleanliness was subpar, with dust and stains on the furniture and bedding. The noise from traffic and adjacent rooms made it difficult to sleep, and the bathroom was noisy and leaked water all night. Additionally, the coffee maker in my room didn't work, and when I asked for assistance, the front desk responded that they did not offer room service but I could come down and they would try to find a replacement. This level of service and the overall room condition were far below the expected standards of the Hampton brand.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Everytime we stay, it’s always a payment issue.but the property is really good.
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Hotels