Note fondée sur 734 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Hotel room was humid, smelled like wet carpet and the bathroom had mildew on the corner of the tub. Renovations are underway, but disappointed that they are renting rooms in this condition.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ariel A, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! I am saddened to hear that there was mildew in the corner of the tub and the room was humid. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Room and hallways were very quiet. We had a room by the elevator which was relatively quiet in the room. The elevator was very slow and noisy in the car. A negative is a dumpster to an adjacent restaurant that smelled terrible and had a group of buzzards around it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ariel A, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Clean and Adequate

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
This was an older property that could probably use some updates, but it was clean and quiet. We stayed with our dog and I really appreciated the clean grass outside for my pup. They didn’t have poop bags available but I always bring my own. Staff was very nice and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ariel A, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Walking distance to many restaurants!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ariel A, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Ariel A, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Ariel A, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Eggs were not the best.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Ariel A, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! I am saddened to hear you did not enjoy the breakfast. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ariel A, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! I am saddened to hear that you did not enjoy your stay. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Ariel A, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Breakfast options need to be improved to at least include yogurt or something healthy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Ariel A, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback and will look into getting more breakfast options.