Note fondée sur 235 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2022 sur Hotels
4 sur 5
par Patrick

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 nov. 2015 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The room had a bad smell, the smoke alarm beeped all night, I barely got any sleep. I more than likely will not stay at this Quality Inn in the future
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Bell Gardens

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
I like the nearby businesses . I hated that the Pool was filthy n didn’t get fixed after 5 days. That was the only reason I picked them. They expected 1 towel for each person. Women use 2 towels one for our hair, 1 to dry off from shower. The lady closed the breakfast early it’s suppose to be 6am -9:30am . Closed it 5 mins early.
2 sur 5
par un voyageur de Bell Gardens

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
I like it’s close to all businesses. I hated that the Pool looked like a black water gator pond, and still didn’t have it cleaned after 5 days it still was non functional . The pool was my deciding factor to go there. That ruined everything
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
It was great