Note fondée sur 66 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2023 sur Expedia
This is our first time to the Ayata resort and it was a wonderful experience. I booked through Expedia and Expedia offers full board package which you can add to your booking which will save you a lot of money for lunch and dinner because it will be more expensive if you pay there. The food cooked by 5 star chefs tastes super delicious and everyday they have different cuisines and options along with refreshing tropical fruits. The staff is super friendly and is always there to assist you. They also take good care of you for the whole process from airport arrival to departure.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mars 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2022 sur Expedia
Das beste hotel was ich je gesehen habe und ganz freundliche Servicekraft.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mars 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2021 sur Expedia
Staying at Ayada was the best experience of life just the air conditioning at the Sunset beach suites needs to be rectified rest everything was at par.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2021 par Ayada Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Your positive comments are more than welcome to full fill our short falls in the resort. Thank you and see you soon