Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 avr. 2021 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Many cats

Publié le 5 août 2020 sur Hotels
I have some business and must visit this area often. In this Isan area, this hotel is just ok, Do not expect a lot. That is it. I like cat and this hotel has many cats. This is good thing.
4 sur 5
par un voyageur

clean and tidy

Publié le 3 août 2020 sur Hotels
Neat little hotel. Unfortunately the restaurant nearby blast music until midnight. Still acceptable, as long as you don’t plan on sleeping early.
3 sur 5
par un voyageur

Maha Sarakham Or Bust!

Publié le 27 mars 2020 sur Hotels
The hotel is fairly new but the rooms are practically bare of furnishings. It is undoubtedly the nicest hotel in the vicinity. The province does not see many Westerners. There is one really lovely restaurant within walking distance. The weakest link at this hotel was the manager—tactless and rude.
2 sur 5
par un voyageur

Very disappointed

Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
The reception couldn’t find our booking. They kept us waiting for 30 mins. After that they found out that they didn’t open the email from since 7Feb. After the long wait at the reception and we have elderly and kids The bedsheet was so dirty. Door cant b lock and cant be fixed. This was unacceptable