Note fondée sur 132 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Amazing place, very quiet and luxury standing. You feeling alone on the beach. However everthing is expensive inside just to know.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Rania, Gestion de l’hôtel
Dear Mahira, thank you for the great score and for taking your time to give us your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you back one day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Expedia
The employees are really young and hence do not speak English very well it seems (simple words as "airport transfer" or "included / excluded"). Many time we were confronted with extra cost or unexpected situations because of this.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Doreen De Letourdie Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robin, thank you for your feedback. We apologize for any confusion of English word from our team, as all our staff speak quite good English. This has been communicated to them.Doreen
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2023 sur Hotels
Tout était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par Rania , Gestion de l’hôtel
Dear Martine, Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you had a wonderful time here, it is a pleasure for us to have hosted you. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2023 par Doreen Valentin - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2022 par Doreen Valentin - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hanane, thank you so much for the great score, this shows to us that you have enjoyed your stay. We look forward to welcome you back one day
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2022 sur Expedia
Endroit merveilleux plages à couper le souffle hôtel très sympa détente assurée et personnel au top nous avons passé un séjour fabuleux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2022 par Rania Asba Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandra,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Seychelles - Allamanda Resort & Spa.I am delighted to know that you had a perfect stay with us and we look forward to welcome you in the not too distant future. Island regards,
5 sur 5
par un voyageur

Double tree Seychelles

Publié le 5 févr. 2022 sur Hotels
Un accueil très agréable et le personnel charmant et serviable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2022 par Doreen Valentin - Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Jean Pierre, thank you so much for the very positive comments. We really appreciate. We look forward to welcome you back one day
5 sur 5
par un voyageur

HOTEL TRES AGREABLE

Publié le 8 juin 2021 sur Hotels
Tres bel emplacement hôtel agréable et calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2021 par Doreen Valentin - Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you so much for the great feedback. Happy to hear that you enjoyed your stay with us and all went well, looking forward to welcome you back one day
4 sur 5
par un voyageur

Super petit hôtel, surtout si vous ni mangez pas

Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
Service navette impeccable. Petit hôtel très bien situé avec beaucoup de charme. Piscine a débordement sur mer très jolie. Plage impeccable. Grande chambre bien équipée avec petit spa. Par contre restauration lamentable, qualité des repas et du petit déjeuner très basse. Service restaurant aussi mauvais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par Doreen, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Eric, thank you for your feedback. We have met and discussed the issues. Hope all is fine now and enjoy the remaining of your stay with us
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2018 sur Hotels
Hotel situé sur une plage magnifique, un peu isolé. L’anse Forbans vaut vraiment le détour. Très bon spot pour le snorkeling. Toutefois l’hotel est en peu vieillissant, il mériterai une rénovation. Le personnel est très amable, nous avons été surclassés dans une chambre avec jacuzzi sur la terrasse. Le petit déjeuner est varié est très bon, surtout les gaufres chaudes.