Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Horrible!

Publié le 22 déc. 2022 sur Hotels
ATTENTION les avis sur Google ne reflètent pas du tout la réalité. Nous n'avions jamais vu un logement aussi sale (voir photos) , humide, sombre et mal odorant. Les draps aussi étaient dégoûtants, j'ai dû aller demander des draps propres pour refaire le lit moi-même ! J'ai payé 180€ la nuit pour ce logement, c'est inadmissible ! Seul point positif le propriétaire est gentil, mais ça ne suffit pas. Notre taxi nous a dit que plusieurs clients avaient fait le même constat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2022 par santale, Gestion de l’hôtel
Dear GuestsWe thank you for your one night stay in our residence and we wish all the best.RegardsSantale - reservations
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Great location - 5 minutes to beach and 5 minutes to shops.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2024 par Santale , Gestion de l’hôtel
Dear GuestsThank you for having chosen our residence for your holiday in Seychelles.We wish you both all the best..
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2023 sur Expedia
Some staff were very friendly. The 2 bedrooms penthouse was huge and nicely decorated. Nice swiming pool. But place not too adapted for people having walking difficulties. Not enough light on the road to the seaside at night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2023 par Santale , Gestion de l’hôtel
Dear GuestsIt was our pleasure to have welcomed you and offered our services.We wish you all the best.The management and staff
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2022 sur Expedia
The only thing good about the property is that it’s spacious! The bad part is the endless amounts of ants in the restroom and I’m not sure if it was a roach or just some bug…the AC worked but blew out a weird smell the entire time we ran it…guy was nice upon check in but kinda sketchy and there were SO MANY CATS walking around!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2022 par Santale , Gestion de l’hôtel
Dear Guests Thank you for your stay, we will take up the comments made and act accordingly. Kind regards The management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2022 sur Expedia
The one thing that trumps anything else about the Hanneman is the staff. Chantelle and Manfred made our stay awesome! Thank you so much. They were super friendly and helpful, with little touches like giving us pancakes or bananas after diving or letting us stay by the pool as we had a late flight. Our room was fairly basic, but they do have some amazing suites also. Walking distance to the beach is a major bonus!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2022 par Hanneman, Gestion de l’hôtel
Dear Guests Thank you for having chosen our residence for your stay on Mahe, it was our pleasure to have welcomed you and offer our services. Kind regards Santale Manfred and all the team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2022 par Santale , Gestion de l’hôtel
Dear Guests Thanks you for your stay, it was our pleasure to welcome you.. Kind regards Santale and Manfred
5 sur 5
par un voyageur

Beautiful Beau Vallon Location!

Publié le 21 juill. 2021 sur Hotels
Wonderful Large multi-room residence with beautiful views and an awesome location. The Hosts were exceptional and the amenities were terrific. I would definitely stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2021 par Hanneman, Gestion de l’hôtel
Dear Ken Many thanks for your nice review, it was our pleasure to have welcomed you and offer our services. We look forward to your next visit Kind regards Santale and the team
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 nov. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Manfred, Gestion de l’hôtel
Dear Guests Thank you for your stay. Kind regards Santale