Note fondée sur 21 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 mai 2018 sur Expedia
absence de réception à l'aéroport malgré demande faite à expédia la veille mais restée sans réponse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2018 par nil, Gestion de l’hôtel
Come up clean,Tell us your identity,Then I will answer your comments,If there is a problem,why you have to hide your name,Please let us be honest in life, let us be clean like real Gentleman,
Regards Guy Denis/Owner.
par pierre
Publié le 3 juill. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2017
thank you pierre chateau bleu will always welcome you at any moment,thanks for your positive comments
Regards Guy.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Guy, Gestion de l’hôtel
Good Evening Soren,Thank you so much for your reviews,Looking forward to see you in Chateau Bleu for your next holiday in The Seychelles,Once again thank you.Regards Guy Denis/Owner.
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels
Correu bem e correspondeu às expectativas. Agradeço sobretudo a facilidade de poder usufruir da praia de manhã do último dia e poder utilizar o quarto até mais tarde...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Guy, Gestion de l’hôtel
Thank you ,thank you so much for your reviews,looking forward to see you at Le Chateau Bleu again. Regards Guy Denis/Owner.
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2023 sur Hotels
Muito limpo e muito cuidado. Bom pequeno almoço.
Aconselho a que, se possivel, peça quarto nas traseiras para evitar o ruído da estrada
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2023 par Guy, Gestion de l’hôtel
Mr Nelson,Thank you so much for your positive reviews,Yes we do keep the place clean,and we do work hard and we be nice to our clients,you are 100% on the positive line,once again,thank you so much Mr Nelson,looking forward to meet you again,Regards Guy Denis/Owner.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par Guy, Gestion de l’hôtel
Thank you Eno.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2022 sur Expedia
Altbacken und verwohnt, Frühstück mässig, Lage OK
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2022 par nil, Gestion de l’hôtel
Thank you for the reviews.
par un voyageur
Buon soggiorno
Publié le 6 juin 2022 sur HotelsLa camera avrebbe bisogno di essere ristrutturata, però i gestori sono veramente molto gentili e simpatici.
Ci hanno lasciato anche la camera un paio di ore in più prima di partire per poterci lavare.
Inoltre il gestore si è offerto di portarci in aeroporto con la sua auto.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par nil, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Davide,for the reviews,I do not think that the room you were in,room number 3 needs refurnish,
Regards Guy Denis/Owner.
par un voyageur
Satisfactory
Publié le 26 mai 2021 sur HotelsIt was a wonderful experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2021 par nil, Gestion de l’hôtel
Please let me know when did you spend your holiday at chateau bleu.I do not remember that name.By the way thank you for the reviews.
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2021 par Owner, Guy Denis , Gestion de l’hôtel
Thanks for the reviews,But you never turn up,you did not check-in at Chateau Beu, We waited for you,are you sure you came to chateau bleu,or you are making a mistake,by the wayI have already contact your agent Expedia,about not showing up,in respect of your reservation,maybe you went to another guest house you think you came to chateau bleu,Please rectify, Regards Guy Denis/Owner.