Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
40 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de france

Hotel a fuire

Publié le 16 juill. 2018 sur Expedia
Pour : Rien
Contre : Tous
Emplacement : Pas de commerce proche, voiture obligatoire
A notre arrivée a l'hôtel, il se trouve qu'il était fermer. Seul un gardien était présent après 40 min de discution au téléphone avec la proprio elle décide de nous laissez une chambre que nous avions déjà payé sur le site. La chambre était sale, il n'y avait pas d'eau chaude, le frigo ne fonctionnais pas, plusieurs fils électriques apparents et je ne vous décrit pas le reste de l'hôtel trop long. Cette hôtel devrait être fermé depuis des années dangereux et en ruine. Il est inadmissible de la part d'Expedia de proposé ce genre d'établissement surtout a 584 pour 2 nuits.
4 sur 5
par un voyageur

Vue magnifique sur Anse la Mouche

Publié le 21 août 2013 sur Hotels
Bon accueil, vue magnifique.
2 sur 5
par un voyageur de Barcelona

Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
No reúne expectativas. El personal es amable y servicial. Se esfuerza en ayudar pero el hotel, a pesar de su excelentes vistas, es un bluf. Esta todo viejo, colchon, baño, ducha, jardin
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2019 sur Expedia
Very costly property giving no basic amenities. Very cleanliness, rooms with lizards and mosquitoes, towels and bed sheets smelling humidity of months! Although, very nice view and okay kind of staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2019 par JDP Marketing, Gestion de l’hôtel
We are very surprised by the comments of the recent Anonymous Guest to our property. We must point out that though we have had above average rainfall in the last 2 weeks or so, our towels and bed-sheets are changed every alternate day in order to keep them fresh. Even then we will replace if guests need extra. With regards to lizards, we must point out that our bungalows are individually placed in a garden of greenery and it can happen that a lizard or geyco may come through an open window or door for a curious visit. As for the hotel being costly, we can assure you that though we are aware that most visitors perceive that hotel accommodation in Seychelles being higher than expected, this is simply a reflection of the cost in a country like ours. In spite of this, we will take the client's review on board and try our hardest to please future guests to our small hotel.
3 sur 5
par un voyageur de Seattle. WA

Publié le 31 juill. 2018 sur Expedia
No working hot water in a shower, after 12 hour travel to get here is a big problem. We were brought to the room and the staff member left. There was no one to notify about the problem until the following morning. There was no working wifi either, which was an advertised amenity that prompted me to book at this location. We aren't expecting a lot, but running hot water is a basic expectation for a hotel. Certainly not the value one would expect for $350.00 per night!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mai 2018 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 5 juill. 2016 sur Hotels
Nice location but far from fun beaches
5 sur 5
par Iwit de CH

Great view of the bay, quiet and comfortable rooms

Publié le 7 oct. 2013 sur Hotels
A beautiful hotel high up on a hill overlooking the bay. Each 'room' is a separate wooden building with private terrace. The view is simply breathtaking. Since each room is high above the ground (steep hill) there are no insects, etc and there is always a fresh breeze. Food is surprisingly good (i recommend the tuna in garlic sauce) and reasonably priced. Hotel has an ownpool but no direct beach access (you have to walk down the hill and accross the road, maybe 200m in total)
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Luke de Mill Valley, CA, USA

Exceptional view

Publié le 6 mai 2012 sur Expedia
Pour : The rooms and their views.
Contre : Restaurant.
Emplacement : You need to drive 10 minutes to find a good beach.
Beautiful rooms with an exceptional view. Restaurant is a bit basic which is to be expected from a hotel with only 10 rooms.