Note fondée sur 942 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Super
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Bien
par un voyageur
Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 10 out of 10 review. We are delighted to hear that you had a positiveexperience with us. We hope you’ll visit us again soon.
par un voyageur
Publié le 13 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 13 août 2023 sur Expedia
There was a LOT of noise. Bathroom was not super clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Laurence,Please accept our sincere apologies for the issues you dealt with during your stay. In the future, please reach out to our front desk if you need any assistance with your room. Thank you for taking a moment to share your thoughts, and we wish you well.
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2023 sur Expedia
This Sonesta Select hotel in Mahwah did not have my reservation in its system and I had to be relocated by Expedia on the day of my arrival.
The only question the hotel operatives asked me is « when did you make your reservation ». Answer was : last Feb!!!
The operatives of this hotel were utterly unhelpful and ostensibly uncaring. They said : « you ve got to call Expedia, issue like this happen now and then ». Never before, only with them.
When calling the hotel to try to resolve the issue, Expedia agents were as disregarded by the hotel operatives as I was.
I had in summary the worst customer experience of my life.
I strongly disapprove of this hotel and I do not want to come here ever.
If this hotel does not want to work with Expedia, why is it still working with it?!? Nonsense.
I erase this hotel of my memory : thanks for nothing Selecta people!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2023 par JR, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we apologize for the inconvenience you have encountered, management and staff will be made aware of your experience.Best Regards,
par un voyageur
Publié le 5 juin 2023 sur Expedia
L'accueil était excellente malgré notre heure d'arrivée(10:00p.m.). Le personnel très respectueux et bon service.
par un voyageur
Publié le 9 mai 2023 sur Expedia
Près de l’autoroute 87.